Moi halleri!
Varmaan päätös oli hyvä, että isäsi on nyt sairaalassa siihen saakka kun saatte kotiapua.
Kuuntele niitä hoitsuja siellä, ne on varmasti huomannu kuin väsyny sä oot ja kyllä ne varmaan sulle ilmottaa jos jotain tapahtuu.
Voithan sä aatella että nyt oot vähän niinku lomalla isästäsi, hyvällä tavalla, että muut antaa aikaansa hänelle ja pitää huolta. Eihän sitä tiedä, vaikka isäsi toipuisikin parempaan päin sairaalassa ollessaan ja saisit kotiin pirteämmän iskän.
Oma isäni soitti mulle eilen ja kertoi saaneensa nyt myönteisen työkyvyttömyyseläke päätöksen. Eli isä jäi nyt eläkkeelle, työvuosia ois ollu edessä vielä 8 vuotta.
Puhuttiin siinä sitten puhelimessa, että kaikki muu tuntuu olevan ihan hyvin.
Rahallisestikin ilmeisesti äidin kanssa pärjäävät,vaikka isä ei enää olekaan töissä.
Kurjaa ettei äitisi ota mitään yhteyttä, tosi kurjaa.
Onneksi sun isovanhemmat on sinuun yhteydessä! He ainakin välittävät!
Sulla on hyviä suunitelmia ja ota vain se kissa! Ne on helpompia kuin koirat, kun se hoitaa itseitsensä, eikä tarvi käyttää ulkona. Jos mulla ois isompi asunto, ottaisin toisen kissan, tai sellasen pienen koiran joka mahtuu vaikka kassiin😀
Eläimistä on yllättävästi seuraa.
On kyllä ihailtavaa tuo sinun jaksamisesi, hoidat isääsi vaikka oletkin nuori vielä ja silti jaksat käydä töissä. Ei ihan kaikki siihen pystyiskään!
Ota nyt rennosti ja nauti kesäpäivistä!
Mä olen kans käyny uimassa ja mansikoitakin on tullut syötyä😋