Olen ollut jo todella monta vuotta masentunut sekä ahdistunut. Olen käynyt jo pitkään nuoriso psykiatriassa sekä kokeillut masennuslääkkeitä, mutta mikään ei ole auttanut. Jopa viiltelyäkin on kokeiltu. Olen ollut kaksi kertaa päivystyksessä sekä kerran osastolla. Vanhemmat eivät yhtään ymmärrä minua. Vetivät minulle raivokohtauksen kun sai tietää viiltelystäni. Haluan kuolla. Itsetuhoiset ajatukset todella voimakkaat. Haluaisin vain tappaa itseni. Kaveritkaan eivät ymmärrä, puhuvat ainavaan omasta ahdistuksesta, vaikka heidän ahdistuksensa on paljon heikempää kuin minun, en kestä enää kuunnella. Menee jo muutekin huonosti ja pitää ottaa vielä toisenkin huolet kantoon. He aina vain miettivät omaksi parhaaksi esim konsertissa minun on pakko istua sivussa koska heillä on kuulemma pahempi ahdistus. Joten he miettivät aina itseään, että mikä heitä ei ahdistaisi ja vaikka minulla olisi tilanne kuinka paljon huonompi niin minun pitää vain kestää sekä joustaa. En kestä tätä yhtään enempään. Minulla on jo aikatarkat itsemurhasuunnitelmat.
Voisiko joku auttaa tai keksiä joitain keinoja avuksi minulle?