Menetän parhaan kaverini???
Minä ja paras kaverini ollaan oltu tässä viimeset 3 vuotta aina yhdessä. Ihan aina koulussa ja koulun jälkeen, ennen ei lähdytty mihkään ilman toisiamme. Nyt kaikki on muuttunut kun kaverini on nyt seurustellut vuoden ja nyt kesäloman aikana ollaan nähty vaan pari kertaa ja koulu aikana nähtiin vaan koulussa. Aina kun sille soittaa niin se on menossa johonki kultansa kanssa. Totta kai ymmärrän että haluaa olla poikaystävän kanssa mut me kaveritki ollaan olemmas. PAras kaverini on joka päivä kultansa kanssa ja aina kun jotenki nätisti koitan sanoa että mäkin oon olemassa niin se vaan sanoo et kyl mä joskus haluun kultaniki kanssa olla. Musta ei oo iha reiluu sanoo noin ku se on sen kanssa ihan aina ei olla pitkään pitkään aikaan tehty mitään sen kanssa yhdessä.Mullakin on poikaystävä mutta haluan olla myös kavereiden kanssa.
Odotan kauhulla tulevaa pelkään että kaveruus hajoo kokonaan, koska mulla alkaa mennä hermot. Oli ihan kamalaa olla koulussa ilman sitä kun se oli paljon pois kultansa takia. Nykyjään olen kaikkialla yksin ja eksyksissä, koska mun tuki ja turva puuttuu lähes tulkoon aina mun rinnalta. 😭 Totta kai mulla on paljon muitakin kavereita mut oon aika ujo niin tarviin rinnalle jonkun turvallisen kaverin johon voin luottaa muuten oon ihan eksyksissä.
En yhtään tiedä mitä mun pitäis sanoo sille.. 😑❓ Haluisin vaan niin paljon takasin niihin aikoihin kun me viellä oltiin usein yhdessä. oon ihan hajalla kun tuntuu että menetän sen ☹️