Masentunut + seurustelu ?
Ylämäkeä seuraa aina alamäki, ainakin mun elämässäni. Hetken hymyilyttää, jonka jälkeen tajuaa ettei mulla ole oikeutta siihen.
On väärin, jos mulla on hyvä olla.
Varmaan kaksviikkoo sen jälkeen kun aloin seurustelemaan, oli hyvä olla oikeesti, mutta nyt mennään jo niin jyrkkää alamäkeä eikä jarru tunnu toimivan.
En oikein tiedä voiko sairas ihminen olla kykevä luomaan ihmissuhdetta? 😐
Tällä hetkellä ainakin tuntuu että mut on luotu kulkemaan yksin. Haluun olla itsenäinen, tehä omat päätökset jne. Mutta kuitenkin jos olen jonkun kanssa tahdon ripustautua häneen.
Itsetuntoni on jatkuva syy riitoihin, aina epäilee et toinen käy pettää tai ajattelee muita, koska tietää ettei itse voi riittää toiselle. ☹️ Tää käy pitemmän päälle tosi rankaks, toisaalta luottaa ihmiseen niin paljon, mutta kun se on pinttyny päähän et on nii surkee, paska ja kaikin puolin riittämätön.
Kai mä kaipaan/odotan niin paljon suhteelta että kukaan ei tajuu semmosta… Tuntuu et mä oon vaan joku lisäohjelma viikkoon. Tiedän et jätkäystäväni yrittää paljon minun takiani jne… Mut silti, kai sitä tahtois elää jotain satumaailmaa jota ei olekkaan. Mä haluaisin niin paljon olla jätkäni kanssa, mutta tunne ei taida olla molemminpuolinen. Tuntuu et juttu kaatuu jo siihen et ollaan niin vähän viikossa yhdes, mulle se ei vaan riitä…
Kaikki viiltely, itsetuhoajatukset ja muu tuntuu palaavan. Pienikin kolaus, tuntuu minusta mahdottomalle kestettävälle. 😞
Yli puolvuotta lääkkeitä napsinu, en ees tiiä mitä helvettiä tää olis ilman niitä, ku nytkin ei meinaa jaksaa millään. 😭
Mulla ja mun poikaystävällä on ollut nyt paljon riitoja, ja yks ilta luulin kaiken päättyvän, se yö ja seuraava päivä oli yhä tuskaa. En jaksanut mitään, mikään ei kiinnostanut ja itketti vaan. Alkaa pelottaa, et onko minusta suhteeseen? 😭
Rakastan niin paljon tätä jätkää, mutta tahtoisin niin paljon enemmän yhteistä aikaa jne… Johtunee et entisissä suhteissa sitä oli niin paljon kuin halusin. enkä tiedä oikein miten jaksan itseni kanssa muutenkaan 😭
Mutta voiko masentunut ja itsetuhoinen ihminen luoda suhdetta vakaalle pohjalle kun ei rakasta itseään? 😐