Masentunut bulimikko???
En jaksanut lukea kaikkia läpi että löytyykö tämä jo mutta haluaisin ongelmiini muiden mielipitäitä ja ehkä kuulla jopa muiden tarinaa jos jollakin vastaavia ongelmia. eli asiaan…
Olen kärsinnyt jonkin asteen syömishäiriöstä jo 2vuotta. En osaa oikeen luokitella sitä anoreksiaksi tai bulimiaksi nimittäin se ei ole jatkuvaa vaan kausiluontoista. Välillä jos syön jotain tulee pakon omainen tarve päästä oksentamaan. siinä vaiheessa en tiedosta siinä mitään ongelmaa vaan ainut mikä pyörii päässä on oksentaminen. En koe itseäni lihavaksi enkä koe minkään laista syyllisyyttä syömisestä. Tulee vaan tunne että nyt on pakko oksentaa.
Kaikki alko pari vuotta sitten kun stressaannuin pahasti joka muuttui masennukseksi. Etäännyin kaikista ystävistäni koska tunsin että olin ulkopuolinen, sain kuulla mieheni ystävältä että minua ei kaivata ja että hän tekee kaikkensa että katoaisin mieheni elämästä ja siitä alkoi masennuskierre. Välillä olin niin pohjalla että saatoin ruveta itkemään vaikka linjaautossa, nukkuminen oli mahdotonta ja kaikki tuntu vaan kaatuvan ja välillä taas kaikki oli paremmin kuin hyvin. Tätä on jatkunut nytten kaksi vuotta ja jos jollakin on ollut samankaltaisia ongelmia niin kuulisin mielelläni kokemuksia ja että miten on onnistunut tämän kierteen katkaisemaan.
Pahoittelen kirjotusvirheitä.😯🗯️