masentaa!

masentaa!

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 03.12.2006 klo 21:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jen83 kirjoittanut 03.12.2006 klo 21:30

yks kaveri jätti, tai monikin, mutta yks varsinkin, kun hän suuttu jostain, mitä en tiiä. nyt hän lähettelee mulle törkeitä viestejä. lopetan ”kaveruussuhteen”, kun muutakaan ei voi. ei me keretty tunteekaan hirveen kauan. turhia toiveita vaan elätteli ja sanoinkin hänelle, ettei elättele enää mun toiveita. se on sitten kinkkisempi juttu, kun tunnen hänen äitinsä ja tämä kertoo taas hänelle kaiken, mitä sanon. kuitenkin nähdään ainakin kerran viikossa pakolti. joo, masentaa mua muukin, mutta tämä vielä! sit kehtaa sanoo, ettei mun masennus johdu hänestä. en oo sanonukaan, että se kokonaan ois hänen syytään, mutta kyllä se sitä pahentaa, sitä ei voi kukaan kieltää. mutenkin asiat päin puuta. tietty menen naimisiin ja oon ilonen sen takia

Käyttäjä jen83 kirjoittanut 04.12.2006 klo 11:12

oho, nuo julkaistiinkin kaikki mun kirjotukset. samaa toistetaan... kirjotin noita, koska ei heti näkyny, että ois julkaistu. pelotti ihan, että niitä ei julkaistais ollenkaan

Käyttäjä Piiyski kirjoittanut 13.12.2006 klo 19:15

Mulla on vähän samanlaista.

Masentaa mutta, se että olen riidoissa poikaystäväni äidin kanssa tosiaankin lisää masennustani. Ja vaikuttaa hyvin paljonkin tuteisiini. Ei me mitään hyviä ystäviä olla, mutta onhan se vaikeaa kun aina on kauhee mykkäkoulu päällä kun meen poikaystävälleni. Uskon, että jos olette olleet läheisiä se vaikuttaa masennukseesi. Sitä on ehkä kaverisi vaikea ymmärtää, että kun masentaa niin kaikki pienetkin vastoinkäymiset tuntuu pahalta. Koita selvittää yksi asia kerrallaan mikä lisää masennustasi.

Vielä tuon poikaystävän äidin lisäksi, hyvä ystäväni jonka olen tuntenut hiekkalaatikolta asti sanoi minulle pahasti eikä ymmärtänyt vaikka sanoin että se tuntuu pahalta. Sanoin hänelle aivan suoraan, että en tarvitse ystäviä jotka eivät hyväksy minua ja päätöksiäni. Olen päättänyt pitää häneen vähän välimatkaa kunnes saan oloni paremmaksi ja odotan myös samalla, että ystäväni joka on poika kasvaisi aikuisemmaksi. Sitten voin yrittää saada välejämme selviteltyä kun olen vahvempi. Nyt pitää yrittää hankkia vain iloisia kokemuksia jotka antavat voimaa saada iloisuus takaisin ja voimaa kohdata masentavatkin hetket 😉