Moi,
Tuntuu tosi tyhmätä kirjotella tänne ku oon lukenu muiden juttuja ja tiiän et niil on paljon vaikeempaa mut kirjotampas nyt kuitenki..
Siis en oikeen tiiä mikä mua vaivaa. Oon aina pienenä ollu ujo mutta kuitenkin ilopilleri, mutta en tiiä mitä tapahtu ku menin kasille. Mul on kokoajan kauheita mielialanvaihteluita, olen esim aamulla hyvällä tuulella ja sit yhtäkkiä rupeen mököttämään ja oon hiljaa koko päivän. Itkukohtauksia tulee myös melkein joka ilta. 😭 Viiltelin ennen mutta siitä olen päässyt eroon.
Kavereita ei ole melkein yhtään. Ennen mulla oli paljon ystäviä mutta tuli vähän ongelmia ja emme enään puhu toisillemme. On mulla pari kaveria mutta ei nekään niin läheisiä että niille voisi puhua jostain tämmösestä.
Pelkään sosiaalisia tilanteita tosi paljon enkä pysty puhumaan monen ihmisen edessä, ja jos on pakko, rupean tärisemään ja muutun ihan punaiseksi.
Itseluottamukseni on ihan nollassa. ☹️
Olen miettinyt itsemurhaa aika paljon lähiaikoina. Väsyttää kokoajan, en enää jaksa mitään enkä pysty keskittymään kunnolla mihinkään ja koulu on ruvennut menemään huonosti. Muutenkin koulu on ihan kamalaa ja stressaan aina kaikesta tosi paljon.
En oíkeen keksi mitään syytä elää, kun en itse nauti elämästä ja tuntuu siltä niinkuin olisin vain muiden tiellä. ☹️
Ruokahalunikin on todella sekava. Jonain päivinä en syö mitään ja joskus saatan ahmia ihan todella paljon. Painoni hyppelehtii ylös alas koko ajan.
En siis oikeen tiiä et mikä mul on. Kotona kaikki hyvin (paitsi että riitelemme joka päivä ja vanhemmat ei enää luota muhun sen jälkeen kun ne näki mun viiltelyarvet☹️)ja ei oo tapahtunu mitään hirveetä mun elämässä (esim et läheinen olis kuollu).
Kuitenkaan mikään ei enää innosta samalla tavalla kun ennen ja en vaan yksinkertaisesti enää jaksaisi elää.
Sori jos oli sekavaa, oon tosi huono kuvailee miltä musta tuntuu ja mitä mä tarkotan ja en nyt tiiä jos yhtään ymmärsitte.. 🙄
Ja sori jos oon säälittävä ☹️