Lukio jännittää

Lukio jännittää

Käyttäjä Anonyymi🤗 aloittanut aikaan 10.08.2022 klo 14:09 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Anonyymi🤗 kirjoittanut 10.08.2022 klo 14:09

Moi ! Mulla alkaa huomenna lukio ja tänään alkoi jännittää, vaikka oon ollut siitä vaan innoissani.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia ?

Käyttäjä Anonyymi🤗 kirjoittanut 13.08.2022 klo 10:47

Moikka ! Oon nyt selvinnyt ekasta lukiopäivästä ! 👏

Jos sua jännittää lukioon meno tai haluut kysyy siitä jotain, laita tänne viestiä 😊

Tsemppiä sulle, joka oot menossa lukioon ! Hyvin se menee 👍

Käyttäjä ask kirjoittanut 03.09.2022 klo 18:59

Hei, haluan tähän vastata, vaikka en oo lukiota käynytkään. Toivottavasti se ei haittaa, elämässä tulee jännittäviä asioita kaikille ja osa selviää ja osa ei. Hienoa, että olet selvinnyt lukion alusta! Rohkeaa! Vaikka jännittää eteenpäin on mentävä. Minua aina auttaa se kun sanon että minua jännittää. Kaikkea hyvää. Toivottan sinulle, jaksamista ja tsemppiä Lukioon!

• Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 3 kuukautta sitten. Syy: Lisäsin
Käyttäjä Vielä_täällä kirjoittanut 21.11.2022 klo 21:26

On normaalia jännittää myös kivoja ja odotettuja asioita. Lukio on hienoa aikaa. Toivotan sinulle ihania opintovuosia.

Käyttäjä emspems kirjoittanut 22.10.2024 klo 14:09

Moikka! Tää on jo vanha viesti, mutta aattelin silti vastata, jos joku toinen tätä sattuu lukemaan. Muistan mun oman ekan lukiopäivän ja kuinka paljon jännitti. Aattelin että se meininki ois suoraan ku jostai high school leffasta ja kaikilla olis jo omat porukat. Plus tähän päälle kaikenmaailman "pää vessanpönttöön" rituaali kauhutarinat (mitkä on muuten ihan hölynpölyä). Ekat pari viikkoa oli vähän jännää tottakai, mutta siihen tottu paljon nopeammin kuin luulis. Eli rohkeesti sinne vaan!😁