loppuuko tämä koskaan
hmm…jos elämäni tarinan kertoisin niin ei riittäis ihan muutama rivi, joten kerrotaan jotain…
olen 23-vuotias hoitoalalla oleva nainen (niinpä, oon itse ihan rikki ja sitten pitäs jaksaa muita hoitaa…) ja olen kärsinyt toistuvasti masennuksesta.välillä mennyt hyvin (ja lujaa) ja on ollut vähän liiankin hauskaa.sitten mennään alas.2002 kävin pohjalla ja otin lääkkeitä; tavoitteena kuolla.sitten lyhyt sairaala jakso,muutama psyka käynti ja sori, oot liian terve meidän asiakkaaksi, paranna ite ittes kun kerran oot vielä alan ihminen…jotenkin tähän nyt on rämmitty.nyt taas uudet lääkkeet kokeilussa.päivä kerrallaan.tuntuu että masennus palaa aina mut siihen on tullu muutama oire lisää.päällepäin ei kukaan varmaan arvaisi; käynhän töissä (viimeisillä voimilla) ja yritän epätoivoisesti olla ”sosiaalinen” ja muutenkin tämän yhteiskunnan standardien mukainen.välillä tuntuu ettei ole olemassa…
ja sitten tämä ihmisten syyllistäminen jos erehdyt kertomaan; miksi ihmeessä olet masentunut,kaikkihan on hyvin,sinulla ei ole valittamista!…piristy!selitä siinä sitten että mitä luulet että yritän.ihmiset näkee mitä haluaa.
haluaisin parantua, tietysti. olisi kiva jos saisi tukea joltain kuka ymmärtää mitä tämä kaikki on, miltä tuntuu olla masentunut ja ahdistunut jne.