Lesbouttaan häpeävä alkoholisti-isän tytär
En tiedä mitä tehdä.
Vaikka olen vasta 16-vuotias, tiedän tykkääväni vain tytöistä. Ihastun tosi nopeasti, mutta ihastus muuttuu aina masennukseksi ja ahdistukseksi, kun tiedän ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia – hyvä esimerkki on ensimmäinen ihastukseni. Hän on hyvä kaverini, soittelemme samassa bändissä ja pidämme edelleen yhteyttä toisiimme usein. Hän vain sattuu olemaan 100% hetero, ja olen tavannut suurimman osan hänen poikaystävistään (niitä on monia).
Eniten ahdistaa, kun voisin itse olla hänelle paljon parempi kuin yksikään niistä jätkistä on ollut.
Vain muutama kaveri tietää suuntauksestani. Vanhempani eivät tiedä. Isälleni en varsinkaan halua kertoa. Koskaan. Ikinä.
Hän on juuttunut kivikaudelle – kunhan on kaljaa niin kaikki on hyvin. Ja kun ei ole kaljaa, kaikki menee pieleen, kaikki on jonkun muun vika.
Uskon että hän on homovastainen. Sen perusteella, mitä hän on mm. maahanmuuttajista, ’Sellaisista’ miehistä, yms. läppää heittänyt.
Äitille voisin ehkä kertoa.
Siinä vaiheessa ku ois tyttöystävä kainalossa. Et ei voi vedota siihen et ”sinä olet niin nuori, mistä sinä voit sen tietää?”
…suurin pelkoni on, etten koskaan löydä sitä oikeaa.
En tiedä kuin yhden kaltaiseni, enkä ole ihastunut häneen.
Toinen ongelmani on isä. Hänen juomisensa.
Inhoan hänen itsekkyyttään. Sitä millaiseksi hän muuttuu juotuaan. Mutten kyllä kestä häntä selvinpäinkään. Raivostuttavaa.
Minut ehkä sioitetaan. Yritän kaikin tavoin päästä kotoa pois.
Mutta en voi olla varma minne joudun. Luultavasti nuorisokotiin.
Ahdistaa. Kohtalotovereita?