Kun pohja katoaa elämältä.
Tässäpä olisi minun tarinani.
Olen vuonna -89 syntynyt nuori aikuinen. 2004 vuonna seurustelin yhden maailman ihanimman pojan kanssa ja aijoimme viettää loppuelämän yhdessä. Tämä ei kuitenkaan käynyt toteen, koska hän kuoli 2004 keväällä kolarissa jossa itsekkin olin mukana. Tuntui kuin pohja elämältäni olisi kadonnut tämän johdosta. Tuntui etten jaksa enää, mutta silti sain lohdutusta siitä kun ajattelin että olemme yhdessä aina.
Vuonna 2005 tasan vuosi poikaystäväni kuolemasta äitini kuoli syöpään. Ja sitten pari päivää myöhemmin kuoli mummoni. Vajosin syvään masennukseen, viiltelin, yritin itsemurhaa ja olin muutenkin itsetuhoinen. Tässä vaiheessa tuntui etten oikeasti enää jaksa.
2006 vuonna isäni kuoli kolarissa joulukuussa ja tämä mursi minua vielä enemmän. Minulla ei ollut enää ketään johon turvautua paitsi kolme ystävääni. En kerennyt paljon ajatella mitä teen ja milloin kun joulukuussa 2006 kuoli myös yksi parhaista ystävistäni. Silloin yritin toisen kerran itsemurhaa. Masennus vain pahentui ja pahentui. Elämän haluni on kadonnut. Luulin ettei mikään enää voisi murtaa minua enemmän. Muutin tämän jälkeen tätini luokse asumaan joka on kasvattanut minua pienestä pitäen. Hän kertoi kuinka häneenkin sattui edes ajatella mitä olen joutunut kokemaan.
Nyt 2007 vuosi alkoi. Ajattelin että ei helvetti nyt en enää jaksa tällaista paskaa että minulle ei ole sattunut elämässäni niin paljon hyviä asioita että jaksaisin enää jatkaa. Yritin kolmannen kerran itsemurhaa. Tätini pelasti minut ja olin hänelle vihainen ettei antanut minun mennä. Hän sanoi minulle että yrittäisin jaksaa enää edes hänen vuokseen.
No tämä vuosi kului ja kului kun sitten elokuussa kuoli toinen parhaista ystävistäni oman käden kautta. Tästä kun kuulin tuntui että sydäntäni ei mikään saa enää ehjäksi, se on hajonnut kappaleiksi. Ajattelin että ei minulle voi enää sattua mitään pahaa koska olen kokenut jo niin paljon. Ei kulunut kuin kuukausi niin viimeinen ystävistäni teki hänkin itsemurhan. Nyt minulla ei ollut enää ketää muuta keneen tukeutua paitsi tätini.
Ei tämä tähän lopu. Tätini kuoli lokakuussa 2007. En ole siitä asti muuta osannut tehdä kuin itkeä yksin kotona. En voi tehdä mitään muuta. Viiltelen ja itsetuhoisuus on suurta. Olen harkinnut itsemurhaa moneen otteeseen nyt tämän kuukauden aikana. Olen vajonnut pohjaan enkä pääse sieltä enää ylös. En jaksa enää. En voi nousta ylös täältä pohjasta. Minulla ei ole enää elämänhalua. En voi enää milloinkaan elää normaalisti. En löydä tasapainoa elämälleni vaikka kuinka yrittäisin. Ei ole ketään kuka lohduttaisi tai kenen olkaa vasten itkeä. Mitkä järkeä elää, jos ei tunne olevansa elossa? Tämä kysymys pyörii nyt vain mielessä. Olen menettäny kaiken.
Minulla on isoveli joka elää vielä. En halua häntä menettää. Jos hänet menetän niin olen varma etten jaksa enää.
En tiedä miten tämän tekstin lopettaisin. Kai vain näin.