Anniina78 kirjoitti 29.01.2006 klo 18:25:
Minkälaista elämäsi on sitten nyt?
Niin no ehkä minun pitää ensin tarkemmin valaista hieman menneisyyttä, jotta voin kuvata miten ja miksi olen epäonnistunut, ja mikä on tilanne nyt.
Attraktio pohjaiset ihmissuhteet: Minulla on ollut elämäni aikana ilo tutustua hyvin moneen naispuoliseen yksilöön, koska aina harrastukseni, työni ja opiskeluni(paitsi peruskoulu)ovat olleet sellaisia ettei miehiä niissä piireissä pahemmin liiku. Muyya miehet ovat niin paljon halveksineet mahdollisuuksiani tulla rakastetuksi ja että joku pitäisi minusta, että olen aina joko paennut tilanteesta(pelännyt että tulen taas torjutuksi tai hyväksikäytetyksi), ollut liian hidas ilmaisemaan tunteeni/haluni,valinnut vahingossa toisesta sen joka haluaa vaan koska toinenkin haluaa tai käyttää vaan hväkseen, tai en oo ihan ymmärtäny että on ollu muustakin ku ystävyydestä kyse, tai sitte on sanottu ei.
Se miksi miehet ovat pilkanneet minua, johtuu siitä että olen lievästi liikuntarajoitteinen. Termi on vähän väärä, koska se ei mitenkään rajoita liikkumistani, minulla vähän toinen jalka klenkkaa ja toisessa kädessä hienomotori8ikan puutetta, mutta soitan kuitenkin koskettimia.
Ja miehethän(monet) ovat niin itsekkäitä, että jos heillä ei onnistu ni ei toisellakaan saa, ja kun he ajattelevat peniksellään ja tuntevat silmillään, on heidän vaikea kuvitella että joku nainen näkisi rosoisen ulkokuoreni sisälle ja ymmärtäisi todellisen arvokkuuteni ihmisenä.
Näinpä en oo koskaan kunnolla seurustellu, se painaa mieltä kun niin ihania mahiksia ois ollu. Toisaalta en oo ilmaisesti ihan kelkasta pudonnu kun usein ihmiset kääntyy mun puoleen, jos niillä on parisuhde ongelmia, ja ovat usein tyytyväisiä vastauksiini.
Työt on ollu vaan kesätöitä/työharjoittelua. Tai sitte jotain sellasta epämäärästä mistä maksetaan tosi huonosti.
Koulu: Lukion kävin, mutta ruotsin kirjotusten takia jäi lakki saamatta. Monta monituista kertaa hain sosionomiksi, mutta ei kutsuttu edes pääsykokeisiin, vaikka tiedät et oisin ollu ihan sika hyvä siinä hommassa. Toisaalta noin puotoista vuotta sitte löysin vahinggossa unelma ammattini. Hain jälkihaussa opskelemaan keskipohjanmaalle teatteri-ilmaisun ohjaajaksi, ja melkein pääsin. Sit opiskelin vuoden avoimes draamapedagogiikkaa ja taidekasvatusta, ja taas melkein pääsin kunnolla opiskelemaan.
Ja nyt oon ollu 5kk opiskelemassa ohjaajan ja näyttelijäntyötä keskipohjanmaan kulttuuriopistossa, ja nyt on taas amk:n haut ajankohtaset. saas nähä miten nyt käy pääsisinkö vihdoinkin opiskelemaan ja sasin tulevaisuudelleni jonkin suunnan ja varmuuden että mulla tulevaisuutta edes on.
Koskaan ei oo ystäviäkään hirveästi ollu, vaikka oon hyvin sosiaalinen ja vuorovaikutteinen.
Ja mieltä painaa ku saman ikäset kaverit valmistuu maisteriksi, menee naimisiin, saa lapsia, saa kunnon viran, niille soittelee ihmiset koko ajan... Ja näin tunnen itseni jälkeen jääneeksi, joka tuntuu niin pahalta kun minulle olisi ollut niin tärkeää että vaikka olenkin kampuruuteni vuoksi jotenski erilainen että oisin saanu elää normaalin elämän, onnistunu niinku muutki, eikä minun oisi tarvinnut tuntea itseäni jälkeenjääneeksi, sekun kalskahtaa kampuran korviin kovin ilkeästi.
Mitään sellasta en oo saanu johon oikeesti tarvitaan jotain;oon ollu kouluissa joihin sisään pääsee rahalla jne