Istun tässä kahvikuppi kädessäni ja samalla etsin sisältäni sanoja joita nyt sulle kirjotan. Mä kerron tässä kohtaa sulle yhen jutun 3 vuoden takaa. Eräänä yönä kello 3 istuin tietokoneella vanhenpieni luona, pikkuveljeni huoneessa. Oli lekuri kertonut juuri sairastuneeni vakava-asteiseen masennukseen.En ollut saanut unta ja pikkuveli oli jossain ja tuli sitten yöllä kotiin. Hän sitten ihmetteli,miks mä en nuku. Sanoin etten saa unta.Puhuttiin hetki ja sanoin sitten veljelle, että kun mä tästä selviin, niin oon aikas hyvä,mä olin valmis luovuttaan.Pikkuveli hyvin tiukkaan sävyyn sanoi: SÄ SELVIIT, MUUTA MAHDOLLISUUTTA EI OLE. Silloin mä lupasin veljelle että mä selviin. ja ne 3 vuotta täällä oon nyt tallustanu,kipuillen ja särkyneenä.Jos ihminen ei koskaan hajoo, ei se vois koskaan koota itteensä uudestaan.Se ei vois tulla vahvemmaksi.Se ei vois nähdä auringon nousevan joka aamu, tai taivaan tähtien tuikkivan. Vaikka valvoisi tuhat yötä, nukkuu kuitenkin ne tuhat yötä levollisena. Valo lisääntyy pienin tuikkivin tähtien tavalla.
Monesti olen minäki miettiny että mitä jos tuo nyt ei jaksa, ei välitä,tai se jonka sä kans sanoit että onko sillä mitään syytä välittää. Mä kans elin sen voimin, että mulla on pikkuveli jonka takia mun pitää pysyä hengis.Nyt mä elän sen takia että voisin jollekin kertoa stoorini ja auttaa sen kautta jotain samaa kokenutta ja sitten sä tupsahdit sieltä tänne.Kiva että tupsahdit. Se joka ei oo näitä asioita kokenut ei voi tietää miltä ne tuntuu. Kirjoitathan taas🙂🌻
Apua... 😯🗯️ Mä olen tullut riippuvaiseksi sun teksteistä. Koko päivän mä olen tuntenut rinnassani jäätävän poltteen. Se on kai mun jäätynyt sydän. Mutta kun mä pääsin lukemaan sun vastauksen, tunsin kuinka jää alko sulamaan. Oli niin kevyt olo ja kaikki murheet väisty hetkeksi. Olin taas onnellinen. Mutta kuten joka kerta, jäin kaipaamaan heti lisää. Aloin ajattelemaan kaikkea mahdollista ja maailma synkkeni taas. Aina kuitenkin nousen vähän. Kyllä elämä kai vielä jatkuu... Möykky alkaa taas kasaantua rinnan kohdalle, mutta elämä jatkuu. Vielä ainakin. Sekunti sekunnilta elämä etenee. Mutta sitten taas iskee mieleen se, että myös ikää kertyy sitä mukaa kun jaksaa pyristellä eteenpäin. En mä tule ikinä saavuttamaan mitään elämässäni. Kuolen yksin joka tapauksessa. Miksi enää jatkaa? Kaikki kasaantuu taas. Mä yritän sinnitellä yön yli. Huomenna taas toivottavasti pääsen lukemaan sun sanoja. Jos en jaksakkaan yön yli, koska asiat kasaantuvat liian suureksi möykyksi, niin olenpahan ollut onnellinen viimeisenä iltanani... Olen saanut lukea kirjoituksiasi. Se on suurin ilo elämässäni. Mutta pelkään, että Mä roikun näiden tekstien varassa liikaa. Jossain vaiheessa sä kyllästyt kirjoittamaan mulle tai mä teen jonkun virheen ja sä et enää kirjoita. Tällä hetkellä mun elämä on kuin kasaa pommitettu rakennus. Sä rakennat tekssteilläsi siitä kasasta uutta rakennusta.
Mä vaan haluan heittäytyä johonkin mukaan, mutten yhtään tiedä mihin... 😞 Mä en kestä kaikkia ristiriitoja mun sisällä. Mä en halua elää, en myöskään halua kuolla. Mä haluan tarkoituksen elämälle.
Kirjoitin taas liikaa. Kyllästytän sut hengiltä jorinoillani... Mutta kiitos, jos luit loppuun. En tiedä mitä tehdä. 😯🗯️