Hei Adal!
Voimia ja jaksamista sinulle! Elä hetki kerrallaan, usko siihen, että elämä avaa aina uuden oven!
Itsekin olen vielä "vaiheessa", parisuhde hyvällä, mutta ei niin vakaalla pohjalla. Nyt kuitenkin paremmin kuin aikoihin, olen hakenut ja saanut apua, en ehkä niin paljon kuin olisin tarvinnut, mutta nyt jo selviydyn. Päivä kerrallaan, mutta sekin jotain. Olen oppinut antamaan itselleni aikaa, onneksi myös rakkaani ymmärtää, että niin minä kuin mekin tarvitsemme varovaista etenemistä.
Entinen kärsi tilanteestani, ei jaksanut, pyysi useamman kerran minua hakemaan apua, en vain ymmärtänyt, ennen kuin oli liian myöhäistä. Menin erostamme enemmän rikki, mutta tajusin hakea apua, tajusin vasta siinä etten ole kunnossa. Tajusin, kuinka raskasta kanssani on ollut.
Vielä nykyäänkin tulee aikoja, jolloin millään ei ole mitään väliä, enkä jaksa. Silloin vain etenee hetki kerrallaan, askel askeleelta, ei pidä kiirettä itsensä kanssa.
Toivon, että sinäkin saat apua. Toivon, että jaksat jatkaa, vaikka kuinka tuntuisi vaikealta. Anna aikaa itsellesi. Uusista ihmissuhteistakin pystyy nauttimaan enemmän kun tuntee olevansa tasapainossa oman itsensä kanssa.