Kun ei jaksa enää..
En oo koskaan tänne palstalle mitään kirjottanu, nyt päätin uskaltaa..
Mä oon elämäni aikana saanu paljon kaikkee paskaa osakseni ja jotenkin vaan oon aina selvinny..ja menny eteenpäin. Nyt kuitenkin tuntuu että en jaksa enää yhtään. Ei kiinnosta mitään. Tuntuu että mun elämä on tässä. En nää missään valoa, kaikki on vaan synkkää, surkeeta..Mun elämä on pilalla, eikä mitään järkee jatkaa.. Koko ajan tapahtuu vaan jotain ikävää. Koko ajan ja joka paikassa on paha olo. Siitä ei vaan pääse eroon..Maailma on helvetin epäreilu paikka, miksei ikinä asiat vois olla paremmin..Päivät menee kuin unessa..en jaksa käydä töissä/koulussa/pitää ihmissuhteita yllä..Päivät kuluu nukkuen, itkien, tv:tä kattoen..samaa rataa. Välillä nappaan rauhottavan kun ei enää kestä itkua ja ahdistavaa oloa. Välillä viiltelen. Tai vedän jotain lääkkeitä.. Parempi olla sekasin niin ei tartte ajatella. Voi vaan olla. Ei tartte huolehtia mistään.
Oon aina pyrkiny jotenkin tahtomattanikin siihen etten näytä muille heikkouttani. Vaikka mulla on kuinka paha olo, muut ei saa nähdä sitä. Mulla ei siis ole diagnosoitu masennusta. En myöskään puhu suurista ongelmista edes parhaille ystäville/perheelle..vaikka se ehkä helpottais. Mut oon oppinu lapsesta asti sen, että selviän kyllä kaikesta yksinkin, ilman muiden apua. Siksi tuntuu käsittämättömän vaikeelta mennä puhumaan jollekin ammattiauttajalle. Ja toiseksi, musta tuntuu, että vien vaan muiden aikaa, jos menisin jollekin itkee paskaa elämääni.. Siltä tuntuu nytkin kun kirjotan tänne, joten anteeksi.
Ai niin..en tainnu mainita. Oon 20-vuotias nuori nainen jolla pitäisi muka olla elämä edessä.. Mulla on osa-aikainen mukava työpaikka ja opiskelen unelma-alaani. Kaiken ”pitäis” olla hyvin mut mikään ei oikeesti oo..