Hello! Lukies muitten asioita sitä alkaa miettimään, että itsellä asiat on parhaimmasta päästä, vaikka aina ei onni potkisi.
Minulla on omia ongelmia kotona. Pikkuveli ryyppää/tupakoi, pikkusisko kysyy miks vanhemmat riitelee, isä ryyppää ja flirttaa muille naisille(puhumattakaan, että se valehtelee koko ajan), äiti ei kestä veljeä, isään se taas ei luota pätkääkään! Mun toiseen pikkuveljeen en saa yhteyttä, mutta sen olen tajunnut, että isoveljen naama alkaa jo ottaan pannuun.
Suomeksi: perhe on palasina! Eniten minua pelottaa ryyppäävä pikkuveljeni. Kuinka sille käy?? Olen vanhin lapsilaumasta ja olen hyvissä väleissä siskoihini ja äitiin. Isä ja minä emme puhu toisillemme, joka sopii minulle täysin, koska olen tuominnut äitin pettäjän alimpaan… Ja puhumattakaan siitä, että se(isä) uhkaa hakata mua ja ryyppäävää veljeä! Mitä tapahtuu, kun muut sisarukset tulee teini-ikään??
Olen huomannut, että kaikki ongelmat puhutaan mulle! Ja mun pitäis vastata niihin! Annan yleensä omanmielipeeti asiasta, mutta jos en osaa vastata, saan huudot niskaani! Kiiti ihan…! Olen alkanut masentumaan asoista. Olen iloinen kun en ole kotona(tulen kotiin viikonlopuksi) ja tämä hiihtoloma on ollut yhtä helvettiä! Kumpa se loppuisi jo!
Kiitti, että jaksoit lukea mun valitteluja.
Onko neuvoja? Tai vastaavia tilanteita kotona? Mitä teen veljen suhteen? Se ei kuuntele enää ketään ja se ei ole melkein koskaan kotona! Isä on ylimielinen paska ja se ei kuuntele muuta kuin omaa egoaan. Äiti taas on ihan palasina, koskahan se särkyy? En ole edes 18 ja minua painaa hirväe pelko ja vastuu sisaruksista!
Anteeksi, jos tekstistä ei saa selvää. En ole hyvä äikässä.😀