Koska pelkään hylkäämistä...
Muutin 16-vuotiaana pois perheessäni olevien ongelmien takia.
Tietyllä tapaa olentyytyväinen, tietyllä tapaa en. Tunnen itseni terveemmäksi koska jatkuva ”varpaillaan olo” ei väsytä minua ym.. Minun ei tarvitse enää pelätä milloin joku heitää minut taas ulos kodistani.
Muuttaessani yksin asumaan olen löytänyt itsestäni uuden asian joka raastaa aina sisälläni; hylkäämisen pelko. Pelkään hylkäämistä, se on jatkuvaa ja joka päiväistä, sekä raastavaa. Pelkään menettäväni ystäviäni, pelkään että heille tapahtuu jotain ym… En meinaa päästä siitä edes irti. Haluaisin päästä siitä irti, ongelmanani on vain se, etten koe oloani turvalliseksi jos en koe pelkoa, että joku jättää/hylkää/kokee vakavan onnettomuuden; pelkään sen tapahtuvan tiedostamattani ja että se yllättää minut ikäänkuin nurkan takaa.
Syy miksi muutin pois kotoani ei liittynyt mihinkään hupiin tai kapinaan, muutto oli hyväksi omalle elämälleni ja turvaa ainakin sen että pysyn hengissä ja olen turvallisessa ympäristössä. Äitini ei ole ottanut muuttoni jälkeen yhteyttä vuoteen, enkä ole tavannut häntä vuoteen. Isääni en ole tavannut kahteen vuoteen
Pelko jättämisestä aiheuttaa sen etten halua seurustella tai hankkia lisää läheisiä ystävyyssuhteita.
En tiedä miksi nyt kirjoitan tämän tänne😑❓ mutta jos jollakin on edes vähän samanlaista kokemusta niin olisi kiva kuulla, samoin neuvoja ym… Pahoittelen vielä epäselvää viestiäni☹️