Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 16.06.2016 klo 22:15

EksynytVarpunen kirjoitti 16.6.2016 17:48

Moi.. multa poistettiin tänään viisaudenhammas alhaalta.. ei kestäny ku vain 15min. Oli varmaan hyvin kokenut hammaskirurgi. Sain antibiootin ja särkylääkkeit. Ja sairasloman.

Hyvä että sujui hyvin. Itse en ole vieläkään saanut varatuksi hammaslääkäriä. Olet varmaan tyytyväinen että saat lomaa orjatöistäsi.
Tsemppiä siihen kipuun joka alkaa kun puudutus lakkaa.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 16.06.2016 klo 22:17

Äh. Poski alkoi vasta illalla oikein kunnolla turpoamaan. Näytän ihan hamsterilta joka on työntäny ruokaa toiselle puolelle poskea... on kyl vähä inhottava tunne leuassa ja pient kipuu.. 😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 17.06.2016 klo 11:12

EksynytVarpunen kirjoitti 16.6.2016 22:17

Äh. Poski alkoi vasta illalla oikein kunnolla turpoamaan. Näytän ihan hamsterilta joka on työntäny ruokaa toiselle puolelle poskea... on kyl vähä inhottava tunne leuassa ja pient kipuu.. 😭

Toivotaan että sun särkylääkkeet auttaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.06.2016 klo 13:43

piti mennä uimaan, mut oli suljettu. meninn sit kauppaan hakee karkkii ja ongelmia siitä sitten tuli.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 18.06.2016 klo 15:25

saloka kirjoitti 17.6.2016 13:43

piti mennä uimaan, mut oli suljettu. meninn sit kauppaan hakee karkkii ja ongelmia siitä sitten tuli.

Mitä ongelmia? 😑❓

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 19.06.2016 klo 10:45

Onko teillä muilla sitä ongelmaa että kun haluatte kuunnella musiikkia ette kehtaa kuunnella koska biisi voi olla nolo naapurin mielestä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2016 klo 12:08

BirdBell kirjoitti 18.6.2016 15:25

saloka kirjoitti 17.6.2016 13:43

Mitä ongelmia? 😑❓

Söin ja oksensin syömät pois. Tä on tätä mun häröilyä. Oon 20 päivää tätä nyt tehnyt. Joko syön ja oksennan, tai sit en syö mitään. Yritän jua ainakin, etten pahasti kuivuis.

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 19.06.2016 klo 14:23

Voi miten ärsyttävä päivä. Sisälläkin on tosi kylmää ja ilma tuntuu kostealta. Mitään ei huvittaisi tehdä, mutta pakko varmaan jotain tehdä. Jos saisi pesukoneen päälle ja mikrolla lämmitettyä ruokaa. Melkoista laiskuuden huippua tää mun oleminen nyt. Päätäkin särkee.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 21.06.2016 klo 11:21

Eilen kun chatissa kerroin että en kauppaan kehtaa mennä. Tänään sitten menin... Ostin kaikenlaista ruokaa. Jopa pyykinpesuainettakin 😀 kiertelin hyllyjen välissä vaikka kuinka kauan... Kunnes vihdoin rohkaistun menemään kassoille. Siellä oli kilometrin mitainen jono. Yksi ainut kassa... Lopulta olin ainakin tunnin kaupassa. Kotimatka vasta kauan kestikin kun tavarat pursuivat yli pussista jonka olin huolimattomasti pakannut... Nyt kädet on rakoilla...

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 21.06.2016 klo 13:22

Onko jollakin vinkkejä miten hiukset saisivat hidastamaan kasvua? 😉 ärsyttävää kun hiukset ovat aina tiellä...

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 21.06.2016 klo 20:58

BirdBell kirjoitti 21.6.2016 11:21

Eilen kun chatissa kerroin että en kauppaan kehtaa mennä. Tänään sitten menin... Ostin kaikenlaista ruokaa. Jopa pyykinpesuainettakin 😀 kiertelin hyllyjen välissä vaikka kuinka kauan... Kunnes vihdoin rohkaistun menemään kassoille. Siellä oli kilometrin mitainen jono. Yksi ainut kassa... Lopulta olin ainakin tunnin kaupassa. Kotimatka vasta kauan kestikin kun tavarat pursuivat yli pussista jonka olin huolimattomasti pakannut... Nyt kädet on rakoilla...

Ihanaa kuulla, että uskalsit mennä kauppaan! 🙂 Hyvähyvä!!🌻🙂🌻 🙂👍

Minulla on surkea olo... täytyy lääkärillekin varata aika, koska masennuksen nettiterapia loppui..niin täytyy käydä nyt lääkärissä, joka sen lähetteen sinne nettiterapiaan oli kirjoittanut..
Tekee mieli itkeä, mutta mitään ei tule. Olen niin tyhjä...

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 21.06.2016 klo 20:58

BirdBell kirjoitti 21.6.2016 11:21

Ihanaa kuulla, että uskalsit mennä kauppaan! 🙂 Hyvähyvä!!🌻🙂🌻 🙂👍

Minulla on surkea olo... täytyy lääkärillekin varata aika, koska masennuksen nettiterapia loppui..niin täytyy käydä nyt lääkärissä, joka sen lähetteen sinne nettiterapiaan oli kirjoittanut..
Tekee mieli itkeä, mutta mitään ei tule. Olen niin tyhjä...

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 21.06.2016 klo 21:28

BirdBell kirjoitti 19.6.2016 10:45

Onko teillä muilla sitä ongelmaa että kun haluatte kuunnella musiikkia ette kehtaa kuunnella koska biisi voi olla nolo naapurin mielestä?

Olisin halunnut tänään kuunnella Robinia mutta en kehdannut...

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 22.06.2016 klo 08:59

BirdBell kirjoitti 21.6.2016 21:28

Hanki kuulokkeet ja kuuntele niillä? 🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 23.06.2016 klo 22:11

EksynytVarpunen kirjoitti 22.6.2016 8:59

BirdBell kirjoitti 21.6.2016 21:28

Hanki kuulokkeet ja kuuntele niillä? 🙂

Kuulokkeet on mutta kun siivoan en voi kuulokkeita käyttää ):