Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 11.06.2016 klo 15:58

Hei kaikki

😯🗯️ 😯🗯️

Moniko teistä on Snapchatissa? Itse olen. Kokeilin ladata sellaisen feikki sovelluksen eilen. Poistin sen lähes samantien. Ja tänään kun olin kirjautumassa tililleni tuli teksti: käyttäjätunnuksesi on tilapäisesti lukittu. Sekä linkki sivulle miksi niin oli käynyt. Sen feikkisovelluksen takia. Poistin sen 10 minuutin sisällä lataamisesta. Oli myös linkki jollekkin sivulle josta mahdollisesti saa avattua tilinsä takaisin. Siellä sanottiin kokeile myöhemmin uudelleen.

Onko kenelläkään koskaan käynyt samalla tavalla?
Kauanko kesti että käyttäjätunnus taas toimi?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 11.06.2016 klo 20:02

EksynytVarpunen kirjoitti 11.6.2016 11:46

Yyh.. mul edessä jotenki vaikee päätös. Sain kaverilta kutsun hänen synttäreille ja sain samal tietää et sinne on menossa 2 tyyppii jotka on aina juoruillu minusta.ja puhunu paskaa selän takana.. en ole edes tehny niille mitää pahaa. Riidellyt kerran niitten kaa, mut ei se ole mitään verrattuna siihen että ne nyt minusta juoruilee mun henk.kohtasia asioita. Olimme joskus hyviä kavereita... mut ei enää...
Tekis mieli mennä niihi juhlii mut en haluu pilaa synttärisankarin juhlia jos ne menee niitte 2 tyypin kanssa riitelyks 😭

Hei
Tosi törkeitä ihmisiä kun juoruilee ilkeitä juttuja. Tiedän tunteen olen itse ollut monta vuotta kiusattuna. Myös tuo on tuttua et kaverit kääntyy vastaan. Tällä hetkellä ei ole ainuttakaan kaveria.

Sinuna menisin niihin juhliin, kyllä varmaan ne ihmiset jotka sinne on tulossa jos ovat selväjärkisiä ymmärtävät että ei toisen juhliin tulla riitelemään.

Tsemppiä! <3 🙂👍

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 11.06.2016 klo 22:19

Kiitos BB tsempeistä <3 päätin nyt että menen sinne, kun kerran kaveri kutsui. Ja päätin että en puhu niille kiusaajille mitään ja olen välittämättä heistä. 🙂 Onneksi voin puhua synttärisankarille ja muille vieraille niin ei tartte ihan ulkopuolinen olla..
Koitan olla välittämättä niist 2 kiusaajist siel.. vaik se tuntuu kiusallista olla samas paikas niitten kaa...

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 12.06.2016 klo 09:00

BirdBell kirjoitti 11.6.2016 15:58

Hei kaikki

😯🗯️ 😯🗯️

Moniko teistä on Snapchatissa? Itse olen. Kokeilin ladata sellaisen feikki sovelluksen eilen. Poistin sen lähes samantien. Ja tänään kun olin kirjautumassa tililleni tuli teksti: käyttäjätunnuksesi on tilapäisesti lukittu. Sekä linkki sivulle miksi niin oli käynyt. Sen feikkisovelluksen takia. Poistin sen 10 minuutin sisällä lataamisesta. Oli myös linkki jollekkin sivulle josta mahdollisesti saa avattua tilinsä takaisin. Siellä sanottiin kokeile myöhemmin uudelleen.

Onko kenelläkään koskaan käynyt samalla tavalla?
Kauanko kesti että käyttäjätunnus taas toimi?

Sain vihdoin Snapin toimimaan 🙂

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 12.06.2016 klo 10:11

EV: Mäkin olin aikeissa kannustaa sua menemään juhliin. Joskus on myös niin, että tuollaiset juoruilujutut ovat ohimeneviä. Tarkoitan siis että välttämättä he eivät enää juoruile nimenomaan sinusta ja ovat jopa voineet unohtaa koko jutun. Sulle se tietenkin on jäänyt mieleen, koska sä olet ollut siinä kohteena. Mulla oli aikoinaan yksi luokkakaveri, joka oli hirveä juoruilija ja nenänvartta pitkin katselija. Samalla hän oli kuitenkin myös tosi sosiaalinen ja oli vähän niinkuin kaikkien kanssa hyvää pataa. Siis kaksinaamainen. Hän nyt kuitenkin vaan oli sellainen mikä oli. En siis ole pitkään aikaan ollut häneen yhteydessä, eikä kiinnosta olla. Tarkoitukseni oli kertoa esimerkki ihmisestä, jonka käytös vaihteli tilanteen mukaan. Ei kannata jäädä pois sosiaalisista jutuista tuommoisten tyyppien takia ellei tilanne ole sitten tosi tulehtunut tms.

Käyttäjä pitkospuu kirjoittanut 12.06.2016 klo 18:57

Hei mitä kuuluu?
Mua hermostuttaa huominen päivä - terapia ja bussilla meneminen.
Tämä päivä meni ihan sisällä ollessa.
Mä olen yrittänyt olla lomalla eiköhän se tästä vielä suju - kroppa on ollut 'jumissa' ja tänään se päästi irti stressistä. Oikeaan suuntaan ollaan menossa 🙂👍
Mistä te saatte voimaa jaksamiseen? Saan voimaa monista asioista mut nyt viimeaikoina luonto on noussut suureksi voimavaraksi. Luonto lohduttaa mua kun tuntuu vaikealta 🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 13.06.2016 klo 18:17

BirdBell kirjoitti 7.6.2016 10:47

BirdBell kirjoitti 6.6.2016 18:38

Olisin halunnut chattiin mutta chat oli täynnä.... 😭

Onneksi pääsin sinne edes viimeisen 15 minuutin ajaksi...

Tosi kiva kun yrittää chattiin sisälle muutaman minuutin yli. Ryhmä on täynnä 😭

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 14.06.2016 klo 08:42

BirdBell kirjoitti 13.6.2016 18:17

Mä jo mietin eilen missäs sie oot
😭

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 14.06.2016 klo 18:44

Kamala olo! Mua on nyt ahdistanut varmaan viikon verran putkeen. Vaikea saada asioita tehtyä. Ajatukset pyörii vaan muutamissa jutuissa, enkä saa paljosta pohtimisesta huolimatta päätöksiä tehtyä. Olis pakko saada siivottua, mutta en vaan saa itseäni liikkeelle. Lähinnä vaan siirtelen tavaroita paikasta A paikkaan B ja sitten takaisin paikkaan A. Todellista vellomista ja vatvomista. Tää viikko on aika raskas. Sorry, etten nyt jaksa kommentoida kenenkään muun juttuja 😞. Tsemppiä BB:lle.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 15.06.2016 klo 08:49

EksynytVarpunen kirjoitti 14.6.2016 8:42

BirdBell kirjoitti 13.6.2016 18:17

Mä jo mietin eilen missäs sie oot
😭

Kiitos huolenpidosta!
Laitoin palautetta ylläpidolle että lisää paikkoja chatteihin.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 15.06.2016 klo 21:44

Lukossa kirjoitti 14.6.2016 18:44

Kamala olo! Mua on nyt ahdistanut varmaan viikon verran putkeen. Vaikea saada asioita tehtyä. Ajatukset pyörii vaan muutamissa jutuissa, enkä saa paljosta pohtimisesta huolimatta päätöksiä tehtyä. Olis pakko saada siivottua, mutta en vaan saa itseäni liikkeelle. Lähinnä vaan siirtelen tavaroita paikasta A paikkaan B ja sitten takaisin paikkaan A. Todellista vellomista ja vatvomista. Tää viikko on aika raskas. Sorry, etten nyt jaksa kommentoida kenenkään muun juttuja 😞. Tsemppiä BB:lle.

Hei Lukossa!

Sinun kannattaisi muistaa myös levätä. Jos ei pysty nyt siivoamaan niin kokeile jättää se myöhemmälle ja tee jotain mukavaa ja rentouttavaa. Tärkeää on huolehtia olostasi 🙂 . Minunkin täytyy siivota mutta en jaksa ku olen joka päivä ihan poikki työkokeilun jälkeen... ja viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä naapurikaupunkiin.

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 16.06.2016 klo 10:44

Kiitos EV! On totta, että minun pitäisi tehdä jotain mukavaa ja rentouttavaa välillä. Minulla on vaan ollut nyt aika paljon pakollisia palavereja ja sitten kotona juoksee mm. remppamiehiä, joita varten täytyy aina tyhjentää joku paikka. Enkä kehtaa päästää niitä kotiini, kun tämä on ihan kaaoksessa. Tänäänkin on tulossa yksi, joten koen pakottavaa tarvetta siivota 😳. No, vähitellen nämä hässäkät loppuvat. Monet jäävät juhannuksena lomalle. Haluaisin itsekin lähteä pyörä- ja patikkaretkille, mutta vielä en olisi uskaltanutkaan selkäkivun vuoksi. Se alkaa kuitenkin olla jo parantunut. Toivottavasti sulla on kiva reissu viikonloppuna. Pienet maisemanvaihdot aina piristää 🙂👍.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2016 klo 11:45

niin painostava ilma, että voi vaan olla. Kroppa ihan hiessä. Mahtaako tänään ukkostaa. En tahtoisi. Pelkään ukkosta. Meneen aina paniikkiin. Pienikin jyrinä saa mut vetää heti johdot irti.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 16.06.2016 klo 17:48

Moi.. multa poistettiin tänään viisaudenhammas alhaalta.. ei kestäny ku vain 15min. Oli varmaan hyvin kokenut hammaskirurgi. Sain antibiootin ja särkylääkkeit. Ja sairasloman.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 16.06.2016 klo 22:13

saloka kirjoitti 16.6.2016 11:45

niin painostava ilma, että voi vaan olla. Kroppa ihan hiessä. Mahtaako tänään ukkostaa. En tahtoisi. Pelkään ukkosta. Meneen aina paniikkiin. Pienikin jyrinä saa mut vetää heti johdot irti.

Täällä taas satoi ilman ukkosta. Veti synkäksi... Koko päivän on ollut sellaista kun yöllä. 😐
Minäkin pelkään ukkosta jos olen ulkona tai rakennuksessa joka on keskellä peltoa.