Kesänajan chat 2017!

Kesänajan chat 2017!

Käyttäjä johkuzu aloittanut aikaan 30.05.2017 klo 19:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 30.05.2017 klo 19:22

Heippa ihmiset!

Viime vuoden tapaan, jutellaan ja vaihdellaan kuulumisia täällä, kun tuo nuorten chat loppui kesän ajaksi!

Jaetaan toisillemme ilot ja surut, murheet ja kuulumiset! 🙂

Ja tyypit hei, muistakaa iloita ihan niistä pienistäkin asioista <3

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 05.08.2017 klo 20:23

Minä istun hiljaa
Vaikka ympärillä ihmisiä
Huudan sisälläni sieluani myöten
Itken hiljaa sisälläni painaa raskas kivi
Eikö kukaan kuule minun avunhuutoani
Ei kukaan välitä eikä ota tosissaan
Kiusaajat vaan heittää ulos ulko puolelle
Eivät ota mukaan mihinkään
Olen rikki revitty varpunen

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 06.08.2017 klo 09:23

Voimia ja tsemppiä kaikille.

Itellä on nyt todella huono fiilis. Oon vaan koko aamun itkenyt sängyssä, eikä itku millään meinaa loppua.
Mielessä on jopa käynyt aika deeppejä asioita..

Saa nähä saako sitä itseä kasattua, että sais noustua sängystä ylös (oikeastaan olin jo istualla, mut lysähdin takas maate) ja mentyä syömään.
Pitää vaa eka yrittää saada itku loppuun..ku en halua vanhempia huolestuttaa.

Vaikka itseasias kyl ne tietää sen että mulla olis syyskuussa hoitoarviointi..
Mut en halua mielenterveysongelmista puhua vanhempien kans, ainakaa toistaiseks.. ne on aika vaikeita asioita.

Onneksi mulla on aivan ihana yksilövalmentaja, jonka kans olen näistä asioista puhunut pikku hiljaa ja ilman häntä mä en ehkä olis koskaa saanut asioita menemään eteenpäin..

Toivottavasti ensviikol saisin taas juteltua hänen kanssaan.. koska tulee muuten aika pitkä tauko yksilökeskusteluihin.

Mut joo.. pakko se on yrittää vääntyä sängystä ylös ja syömään.
Vaikka onki *aska fiilis..

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 11.08.2017 klo 20:33

Mites sitä teillä muilla menee?

Itellä ei mee kovin hyvin täl hetkel..
Yksilövalmentaja jäi 2 viikoksi lomalle, kuntouttavassa käyminen ei oikein nyt täl hetkel huvittais..
Kotona oleminenkin hieman ahdistaa..

Mut no, yritetään mennä/jaksaa päivä kerrallaan..

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 18.08.2017 klo 21:35

Hei kaikille !

Kohta kesä mennyt, vaihtelevaa ollut. Nyt taas pitkä kausi sekavaa. Ahdistaa ja pelottaa. Stressaa. Varsinkin tuo turun tilanne😭 . Odotan kovin että chstit alkaisi...

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 19.08.2017 klo 11:10

aavameri kirjoitti 18.8.2017 21:35

Hei kaikille !

Kohta kesä mennyt, vaihtelevaa ollut. Nyt taas pitkä kausi sekavaa. Ahdistaa ja pelottaa. Stressaa. Varsinkin tuo turun tilanne😭 . Odotan kovin että chstit alkaisi...

Muakin ahdistaa ja pelottaa ja kaikkee Tää turun tilanne...

Itse olin tosi lähellä yhtä puukotus paikkaa ja sitä puukottajaa ja menin Totaali paniikkiin ja oon vieläkin aika paniikissa...😭😭

Tää tapahtuman näen koko ajan silmissäni ja kaikkee...

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 19.08.2017 klo 13:21

Itseänikin ahdistaa tuo Turussa tapahtunut teko..
Ja muutenkin tämä maailman meno..

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 19.08.2017 klo 13:25

Rikottu tyttö😖 kirjoitti 19.8.2017 11:10

aavameri kirjoitti 18.8.2017 21:35

Hei kaikille !

Muakin ahdistaa ja pelottaa ja kaikkee Tää turun tilanne...

Itse olin tosi lähellä yhtä puukotus paikkaa ja sitä puukottajaa ja menin Totaali paniikkiin ja oon vieläkin aika paniikissa...😭😭

Tää tapahtuman näen koko ajan silmissäni ja kaikkee...

Tsemppiä ja voimia!

Varmasti kamala tilanne olla lähettyvillä..

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 19.08.2017 klo 14:37

Hei ja tiedoksi,

SPR järjestää tänään lauantaina 19.8. Tukinetissä kriisichatin, jossa voi keskustella Turun tapahtumien aiheuttamista tuntemuksista. Chat on klo 19-22. Tervetuloa mukaan!

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 19.08.2017 klo 23:54

Mitä teille kuuluu? Mulle vaihtelevaa... tein saman ketjun myös tuonne aikuisen puolelle että tavoittaisi kaikki. Ollut ikävä teitä😎

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 20.08.2017 klo 12:44

Mä joutuisin eilen käymään kriisi keskustelussa mut ei auttanut mitään...
Tää kaikki on vaan liikaa.

Olen vihainen ja surullinen ja ahdistunut.

Kouluun huomen pitäis mennä saa nähdä et miten siellä menee...

En pysty ajattelee mitään muuta kuin sitä😭😭

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 21.08.2017 klo 14:06

Hei ja tiedoksi kaikille,

SPR järjestää jälleen huomenna tiistaina 22.8. klo 19-22 kriisichatin Turun tapahtumien vuoksi. Chat järjestetään täällä Tukinetissä ja se on avoin kaikille.

Olette lämpimästi tervetulleita keskustelemaan tapahtumien aiheuttamista ajatuksista ja tuntemuksista!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 04.09.2017 klo 08:52

Hei! 🙂🌻

Syksy on täällä ja se tarkoittaa Tukinetissä sitä, että myös SPR:n nuorten liveryhmä palaa kesätauolta! 🙂👍 Syyskauden ensimmäinen chat on jo huomenna tiistaina 5.9. tuttuun aikaan eli klo 18-20.

Keskustelun teemana on: Mitä tehdä, jos on kateellinen? Tule pohtimaan asiaa toisten nuorien sekä Punaisen Ristin Nuorten turvatalojen vapaaehtoisten ja työntekijöiden kanssa!