mulla on koulussa yks kaveri, jolla ei ole ketään muita kavereita koulussa. siksi mielestäni on tärkeää että olen hänen kaverinsa. mietin kuitenkin välillä, että haluaako hän olla edes minun kanssani. joudun yleensä aina itse aloittamaan keskustelun. kaverini on myös hieman apaattinen, eikä vaikuta olevansa innostunut mistään. meillä ei myöskään ole hirveästi puhuttavaa. olemme tunteneet jo yli puoli vuotta ja näemme päivittäin, joten en oikein usko että se johtuu enää ujoudesta. en kuitenkaan missään nimessä haluaisi jättää häntä yksin, koska luulen että hänellä on hieman vaikeaa, sillä yläasteaikana häntä on ilmeisesti syjitty tai oltu muuten ilkeitä. voikohan kaverin sulkeutuneisuus johtua luottamuksen pelosta? en kuitenkaan ole hänen ystävänsä vain säälistä, koska hänen kanssaan on kuitenkin ihan mukava olla, enkä kaipaa ystävyyssuhteelta välttämättä hirveää riehumista, juoruilua ja hihittelyä. mietin kuitenkin, mitä kaverini ajattelee ystävyydestämme, mutta en oikein kehtaisi kysyä suoraan, voisiko tätä ottaa jotenkin muuten esille?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.