Käpylästä huudellaan
Hei. Olen 15 täyttävä flikka etelä-pohjammaalta. Nyt on alkanut taas olo mennä matalaksi monestakin syystä. Pohjustetaan tätä ’tarinaa’ hieman.
En tunne enää biologista isääni. En ole tavannut kymmeneen vuoteen. Minulöa on kaksi pikkusiskoa, joista nuorimman isän kanssa äiti on naimisissa. Meistä keskimmäisen isä ammuttiin ennenkuin lapsi ehti syntyä. Äiti ja nykyine isäpuoli on eronnu kerran. Vuosisitte. Olivat puolivuotta erossa ja palasivat yhteen. Tätä ennen mua hakattiin kotona koska olin kamala ja perheen tilanne muutenki huono. Se erossaollut puolivuotta oli täyttä sekasortoa. Ne palas viime syksynä yhteen, mut porukat tappelee yhä samoista asioista kuin ennen eroa. Ei tää mikää järkyttävän surkea tarina oo mutta mun tarina kuitenkin.
Mulla on tyttöystävä, ja yhteiskunnan paineet on aika kovat. Mun tyttöystävä viilteli ja oli masentunu, mut sanoo et pääsi eroon kummastaki mum takia. Multa odotetaan koulun osalta paljon. Mut menetin joululoman jälkeen kaiken motivaation kouluun. Ja ens syksynä alkais peruskoulun viimeine vuosi.
Ennen eroa. Viiltelin ja olin ahdistunu. Ku tutustuin mun tulevaan tyttöystävään, asiat parani. sitä ennen kuitenki. Äh. Tää tuntuu ihan järkyttävän typerältä, koska en henk. koht. tajua tätä kokonaan. Mun lisäksi mussa on muita. Ihan järkyttävän typerää sanoa, mutta sanoinpahan silti, asia kun näin on
Lisäksi oon satuttanu mun tyttöystävää. Koska ikävästi taipumusta sadismiin. Se ei kiva. Ja ajoittai. Tyttöystävä pelkää mua.
Ensi oli Don ja Nina.
Don on 17-vuotias panseksuaali joka seurustelee itseään vuoden nuoremman tytön kanssa. Sen perhe, äiti, isä ja kaksos pikkusisklt 4vuotiaat, kun alkoholisti isä ajoi tieltä. Don oli sillon 14. Se masentu ja yritti itsemurhaa kaks kuukautta ton jälkee polttaen samalla kotitalon. Se kärsii dissosiatiivisestä muistinmenetyksestä. Oikeestaa se unohtaa asiat tosinopeesti, kaiken mitä onnettomuuden jälkeen kävi. Ainaki melkikaiken. Se on sellane pleijeri ja joiki. Mut lopetti molemmat ku alko seurustelee tän nykysen kans. Donilla on jonkilainen sitoutumiskammo eikä se voi saada lasta. Ja se tykkää käyttää naistemvaatteita
ja on muutenki enemmän neiti ku mies.
Nina on 19 vuotias neiti joka on eläny elämänsä ’Happy day, daddy pay’ menolla. Muutti aikasin pois kotoa ja asu Amsterdamissa itsekseen. On vähän huorahtava ja juo ja kokeillu ties mitä aineita. Se on Donin entinen kihlattu. Vuoden takaa. Nina tuli raskaaksiki, mut se päätty aborttiin. Kihlaus purettiin koska Don petti. Ninalla on nyt uus kihalttu. Kosi jokuviikko sitte. Saman ikäne. Sellane ihan kiva. Vähä jännä. En osaa selittää. Nina on uskovaine.
Kerron kaiken aika typistetysti. En jaksa kovin kamalasti kirjottaa, muutenki tulee pitkää tekstiä. puoli vuotta olin noiden kans. Kesän yli. Sitte tulii Jess
Jessica on 20 vuotias brunette ja se opiskelee sairaanhoitajaksi. Sen äitiki oli hoitaja ja se hoiti Donia sen jälkee ku Don yritti kuolla. Jess tykkää lukea. Se asuu itseksee ja keskittyy lähinnä kouluun. Se käy usein ravintolois viikonloppusin kavereiden kans. Se lukee fantasiaa eikä tykkää vihreestä. Eikä Donikaa tykkää siitä väristä. Jess on aika äitimäinen ja rauhallinen. Se on vähä sellanen.
vain pikkase Jessin jälkeen tuli ahdistus takas. Ja sen jälkee tuli Warren.
Warren on 16 täyttävä nuoripoika jolla on joku ongelma. Se vain yksinkertasesti vihaa kaikkia, ja varsinki mua. Se kiroaa ku lappalainen eikä se varmaankaa ajattele kauheesti muuta ku käteen vetoa yms. Se on sellane. Ja se haluaa satuttaa. Se viiltelee mua. Hajottaa paikkoja. Ei välitä kestää muusta ku ittestää, paitsi kakuista. Kakuista se tykkää.
Mä en oikee tiedä mitä tehdä. En jakda kirjottaa enempää. Toivottavasti jaksoit lukea. Kiitos siitä. En oo puhunu kellekkää näistä ’ongelmista’. Enkä ees osais. Ahdistun jos pitää puhua omista asioista julkisesti. Stigman pelko. Kiitos. Että sain tänne kirjottaa Juniorin nimimerkin takaa. Saa kysya, saa kommentoida. Vastaan mielelläni.
Kiitos.