Musta tuntuu täysin samalta kun susta. Mun ensimmäinen seurustelusuhde oli yhtä kopelointia, vieläpä ihan siis psykiatrisella suljetulla osastolla tapahtuvaa. Mua harmitti se ihan älyttömästi ja tunsin itteni likaiseksi. Ekasta päivästä lähtien se oli meinaa sitä. Sitten ku päästiin sieltä osastolta pois, niin tää jätkä heti ekaksi meni makaamaan kahden muun kanssa. Tuli tosi oksettava olo, kun jaoin samat huulet kahden muun kanssa. Onneks sain tietää siitä kohtuullisen nopeasti, ja erohan siitä tuli.
Toinen suhde sitten olikin sitä, että mun oli pakko antaa sen koskea. Ja heti kun se oli saanut multa tahtomansa, se jätti mut karvaasti tekstiviestillä. Se vaan sano, että siitä se tuntuu oikeelta, joten jätti mut. Inho omaa kehoa kohtaan oli muutenkin suuri kun kiusattu olen.
Kolmas suhde mihin uskaltauduin, osoittautui ekaksi mukavaksi. Kuitenkin 2kk yhdessäolon jälkeen, hän raiskasi mut jopa kaksi kertaa päivässä, ja pisimmillään 3päivän ajan putkeen. Jos yritin karkuun, hän heittäytyi erittäin agressiiviseksi ja uhkaili ties millä, ja piti mua paikoillaan niin kauan että "suostuin". Sitten hän syytti tästä vielä minua, että minä painostan seksiin, ja että minä olen se joka pakottaa tekemään kaiken. Siis hän monta kertaa sanoi mulle, että "Älä enää vaadi multa enää seksiä", vaikka hän teki sen pakolla, minulta kyselemättä. Eli perjaatteessa hän sitten syyllisti mua teoistaan. Myöhemmin kävi ilmi että hän oli autistinen ja myös narsisti.
Sen jälkeen en ole seurustellut, ja mulla on ihan hirvee kammo kosketuksille ja miehiin. Mulla oli vähä aikaa sit tuttava, joka oli musta hyvin kiinnostunut. Hän halaili, katseli silmiin, piti kädestä ja suukotteli mun otsaa. Se oli mulle nii hirvee shokki, että estin tyypin numeron, enkä vieläkään oo uskaltanut mennä sanomaan mistä se johtui. Uskon että hän on loukkaantunut, ja ihan syystä.
Siispä ymmärrän tätä kammoa hyvin, ja musta sullakin on oikeus ymmärtää omaa kammoasi. Älä kuvittele että sä et ole oikeutettu tuntemaan näin, vaan voit ajatella että sulla on täysin järkevä syy kyseiseen tuntemukseen. Älä kuitenkaan jätä sitä siihen, mutta näin pääset eroon ainakin siitä että syyllistäisit itseäsi tapahtuneesta ja vielä tuosta tunteesta (jos siis tunnet siitä syyllisyyttä)
Kammon kanssa ei kannata myöskään kiirehtiä. Itelleni kammo teki vähitellen tuloansa, ja tein sen virheen että yritin väkisin päästä siitä irti. Mä sitten tulinkin karvaasti pettymään, ja pahensin sitä vaan. Sun pitää ottaa huomioon se, ja antaa itellesi anteeksi asiaa. Sun kannattaa edetä hyvin rauhassa, toipua rauhassa, ja ajatella asioita rauhassa. Älä kiirehdi mihinkään äläkä missään nimessä syytä itteesi tästä kammosta ja älä tosiaan yritä väkisin päästä siitä yli.
Ensinnäkin kun tulee hetki kun joku taas pelottaa ja ahdistaa, vedä syvää henkeä. Mulle on tuttuja fläspäkit eri tilanteista mitä mulle on tapahtunut, ja varmaan koet niitä myös. Yritä sivuuttaa ne, ja ajatella jotain muuta. Se on vaikeaa aluksi, mutta toimii. Mieti mukavia hetkiä mitä oot kokenut. ja yritä sivuuttaa ne huonot. Älä myöskään pelkää ottaa omaa tilaa. Jos susta tuntuu siltä että tarvitset omaa aikaa ja tilaa, ota se ja älä ajattele sitä vääränä tai epäoikeudenmukaisena.
Sun kannattaa jutella asioista jollekkin joka ansaitsee sun luottamuksen. Äläkä ujostele tai mieti sen tarkemmin mitä se ajattelee asioista. Mieti, että nyt SINÄ tarvitset aikaa, nyt SINÄ tarvitset kuuntelijaa. Mieti omaa oloasi, anna ittelles aikaa.
Mä painotan nyt tosi paljon tätä et sun pitää ymmärtää itseäsi, mutta se on totta. Omien kokemuksieni perusteella oon tajunnut sen olevan ehkä tärkein osa sitä, että pääsee vähitellen kammosta yli. Itselläni kammo on alkanut jo vähän väistyä, mutta pidän yleensä silti koskettelijoita etäälläni, tosin ihan omasta tahdostani, en kauhun käskemänä.
Mä toivon tosi paljon että sä alat pääseen jutusta yli. Tsemppiä sulle! Oot arvokas ja sulla on oikeus pitää koskemattomuus omaan kehoosi, muista se!