Itsetuhoisuus ja kiusaaminen
Moi!!!
Mä olen ollut koulu kiusattu 7 vuotta alkoi 1 luokalla ja loppui vasta 8 mut niinkuin seiskalla mua kiusattiin pahasti mut loppu kasilla koska vaihdoin koulua ennen kuin koulut alkoi ja se on jättänyt muhun erittäin kamalat muistot ja sit oon erittäin alakuloinen ja surullinen ja ahdistunut koko ajan joka päivä. 😭
Mua joka päivä ahdistaa 24/7 mun asiat ja menneisyys. ☹️
Mä aloitin kiusaamisen jälkeen viiltelyn (7 luokalla) ja nyt sitä on jatkunut 2 vuotta eteenpäin mutta en tee joka päivä vaan noin ehkä kerran viikossa riippuu mun voinnista että jos voin ihan hyvin niin entee ku vaan kerran kuukaudessa mut jos voin huonosti niin teen kerran tai kaks kertaa viikottain. 😞
Oon yrittänyt itse murhaa noin 3-4 kertaa mutta epä onnistunut aina siinä. Kukaan mun perheessä ei tiedä että oon edes yrittänyt itse murhaa joskus. Ne tietää vain että mulla on vaikea menneisyys ja sit mun päässä pyörii viiltely ja itse murha melkein päivittäin. Tiedän että se on vakavaa kun on tommosia ajatuksia mutta en voi niille ajatuksille mitään. 😭
Mä itse epäilen että mulla olisi masennus koska mun huono vointisuus on jatkunut jo liian kauan ja liian pitkään. 😭
Mä en vaan jaksaisi elää koska eläminenkin tuntuu vaikealta ja raskaalta. 😭
Mun vointi ei tunnu parantuvan vaan menevän huonommaksi koska oon jo henkisesti loppu ja melkein fyysisestikkin ja sit itken joka ilta jopa itseni uneen ja sit oon päivittäin surullinen ja alakuloinen ja ahdistunut. ☹️ ☹️