Itsemurhan partaalla
Hei vaan kaikki.
Kirjotan tänne nyt ekaa kertaa, enkä oikein edes tiedä miksi, ehkä osaan aavistella, että edes joku teistä muista osaisi ymmärtää kuinka paha olo mulla on. En tiedä mistä aloittaa..
En mitenkään osaa edes perustella sitä, miksi mulla on niin äärettömän paha olo. Tuntuu siltä, että kaikki menee niin huonosti kun mahdollista ja vaikka yritän kuinka kovaa, en saa enään itseäni ylös. Kaikki tuntuu hankalalta, tuntuu siltä, että kaikki olisi mua vastaan, vaikka tiedän, ettei ole. Tiedän, että mulla on ihmisiä tukena, mutta silti tuntuu siltä, ettei kukaan oikeasti välitä musta. Että olis ihan sama, vaikka olisin kuollu. 😭
Olen todella väsynyt. Sekä psyykkisesti että fyysisesti. Painajaiset vievät yö uneni. En jaksaisi enää seistä omilla jaloillani. Tekisi vain mieli lentää pois tästä painajaisesta, joka riivaa minua yötä päivää. En oikein tiedä, mikä tämän kaiken laukaisi, mutta olen täysin menettämässä otteeni elämääni. Olen yrittänyt saada läheisiäni ymmärtämään kaiken tämän, mutta en jaksa enää sitä, että esimerkiksi äitini jauhaa aina sitä samaa; se on se murros ikä lausetta, koska nyt on pakko olla pelissä muutakin, kuin pelkkä ikä.
Käyn parhaillani psykologilla, satunnaisesti olen käynyt muutaman kerran psykiatrillakin sekä kuraattorilla, mutta ne eivät tunnu edes helpottavan oloani. En milloinkaan ole olettanut, että heillä olisi vastaukset kaikkiin ongelmiin ja taiat pahaa oloani vastaan, mutta he eivät vain osaa auttaa.☹️
En kertakaikkiaan tiedä, mitä oikein teen. Olen täydellisen pikkutarkasti suunnitellut itsemurhani, kirjoittanut hyvästikirjeet ja valinnut jopa asun, missä kuolen. Sanotaan, että itsemurha ei ole mikään ratkaisu, mutta en tiedä, mitä muutakaan enää voin tehdä. On niin onneton olo.
Mutta olen päättänyt, että jos minulla on pienikin mahdollisuus nousta, teen kaikkeni sen eteen. Ei tämä voi päättyä näin..😯🗯️