En tiedä mistä aloittaisin. Monta viikkoa olen meinannut kirjoittaa tänne, mut niin… no yritän ainakin.
Syksyllä aloitin käynnit psykoterapiassa. Aikaisemmin kävin siis psykologilla.
Kukaan ei suostu kertomaan mulle miksi tätä mun olotilaa oikein kutsutaan. Sattumalta olen joskus huomannut paperin missä sanottiin jotain traumaperäisestä stressihäiriöstä. Muutama ihminen on sanonut et mulla olisi dissosiaatio tai siihen liittyviä oireita.
En muista hyvin niitä tilanteita, koska pakenen elämää pääni sisälle. En pysty olemaan tässä todellisuudessa. Ulkomaailma tuntuu pelottavalta ja ahdistavalta paikalta.
Mä en tiedä kuka tai mikä mä olen. Tiedän millä nimellä muut ihmiset kutsuu mua mutten sisäistä sitä.
Opiskelen ensimmäistä vuottani ammattikoulussa mikä tuntuu tosi rankalta pitkien päivien takia. On vaikeaa olla ihmisten kanssa tekemisissä kun tietää ettei ole siinä tilanteessa läsnä.
Masentaa tämä tilanne kun tuntuu ettei kukaan ymmärrä mua.
En pysty kertomaan kuinka paljon mua ahdistaa syöminen. Mä yritän jatkuvasti laihduttaa ja saada noita kiloja pois. En pysty lopettamaan sitä. Yritän korvata kaiken mahdollisimman vähäkalorisilla tuotteilla. Mä teen kaikkea älytöntä jotta pääsisin tavoitteeseen. Mä vaan pelkään etten tule koskaan löytämään sitä tilaa missä olisin tyytyväinen itseeni.
En ymmärrä itseäni yhtään. Kyllästyttää jokapäiväinen taistelu elämää vastaan.
Anteeksi tekstin sekavuus ja mahdolliset kirjoitusvirheet.
Tuntuu et tästä on pakko avautua jossain kun en muuten pysty kertomaan tästä tilanteesta. ☹️