Elikkä siis.
Mun isä kuoli tossa vajaat kolme kuukautta sitten keuhkosyöpään. Sairaus todettiin syyskuussa ja joulukuussa se sitten meni. Aluks mulla ei ollu mitään oireita. Tottakai olin surullinen, olihan mun isä just kuollu. Mut pystyin elää normaalii elämää, ja useimmiten kavereitten kaa pystyin unohtaa asian melkeenpä kokonaan. Nyt parin viime viikon aikana on tullu et suutun joka ikisest asiasta, saatan ruveta yhtäkkii hysteerisesti itkemään (esim. koulumatkalla), tulee selittämättömiä ahdistuskohtauksia.. Sillon tuntuu ettei saa henkee, päähän sattuu ja no.. ahistaa?
Ja siis. Tiedän, että toi on ihan normaalii. Mutta mun on vaikee käsitellä asiaa. Mä en vaan jotenkin yksinkertasesti pysty puhumaan asiasta. Mun pää on ihan solmussa. Mä en ees tiedä mistä mun pitäis puhua et toi lähtis pois. Ja kenelle? Pelottaa et säikäytän kaikki kaverit pois jos aukasen niille suuni. Tai et ne rupee käyttäytymään taas hirveen varovasti, ne kun on just lopettanu sen.
En oikeestaan tiedä tän viestin pointtia. Onko kellekkään käyny samalla tavalla?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.