Isäni kuoli skitsofreniaan vuosi sitten.
Hän oli sairastanut sitä jo kauan, monta vuotta. Hän teki itsemurhan.
En osannut odottaa sitä ollenkaan. Nyt olen ”hahmottanut” tilannetta.
Olen rikki. Henkisesti ja välillä fyysisestikin, sillä henkinen taso ottaa niin paljon voimille. Kenellekään en kuitenkaan sitä näytä. Edes poikaystävälleni jota rakastan suunnattomasti.
Tätä ennen olin kuitenkin iloinen ihminen joka aina oli kaikille mukava. Nyt olen menettänyt sen itsessäni. Olen kylmän viileä m*lkku, joka ei halua kenellekään olla mukava, ellen jo entuudestaan tunne ihmistä.
Elämääni myös pohjautuu äitini rintasyöpä ja sukulaisten kuolemia. (En ole edes ollut kenenkään häissä). Olin tavallaan ”tottunut” että elämää tämä on. Kuitenkin isäni kuolema herätti minussa ns. uuden ihmisen.
Lopetin psykiatrilla käynnin, sillä voin hyvin.. Ei, en voinut. Luulin vain niin. Nyt olen sanaton. Ei olekaan ketää kenelle puhua. Siksi kait tänne tulin..
Ne ketkä jo tunnen, ovat minulle tärkeämpiä kuin mitkään asiat ja heitä puolustan. Mutta entäs ne muut?? Ne eivät merkkaa minulle mitään..
Haluaisin kuulla onko muut ihmiset niin sanotusti muuttuneet johonkin suuntaan oman vanhemman kuoleman jälkeen?? Kertokaa ihmeessä kokemuksia..
Isäni oli minulle tärkein ihminen yhdessä äidin kanssa, enkä haluaisi elää tätä hetkeä. Ymmärrän kyllä luonnolliset kuolemat, mutta se että aikaisin pitää lähteä niin… ei.. ei pysty ymmärtää.
🙄😠