Tapasin sopeutumisvalmennus kurssilla yhen tosi ihana tyypin. Oon ehkä vähän ihastunut. Mun omat ihmis suhteissa, on ollut vähän mutkia. Käytin eksääni rahallisesti hyväksi. Ja en välittänyt siitä ollenkaan. Se oli tyhmää. Nyt pelkään sitä että sama toistuu. Mä oon niin hukassa. Mulla oli silloin vaikea aika ja nyt kans kaikilla varmaan on. Mä en kestä ollenkaan mitä pitäisi tehdä. En halua kuitenkaan käyttää enään ketään hyväksi. Siitä opin sen. Mutta mun kunto korona aikaan on mennyt huonommaksi, niin se pelottaa. Mutta en saa tätä ihmistä pois mielestäni. Oon kyllä yrittänyt… Minun kaveri kans kerran ihastui mun perssoonaan siitä menin aivan sekaisin. Olin silloin vähän huonoille piirille altis. Ihmissuhteet ovat tosi hankalia. Ja minulla on ollut semmoista kun en hyväksy itseään, en hyväksy myös toista. Pelottaa. Olen ollut myös aina tosi ”hyvätahtoinen Hölmö!” Joka omia onggelma tilanteessa on kaikille vastaankäymiselle altis. Tarvitsin vähä vertais tukee ja mitä te tekisit tässä tilanteessa.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.