i hate you dad

i hate you dad

Käyttäjä zinnia aloittanut aikaan 12.09.2008 klo 14:29 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä zinnia kirjoittanut 12.09.2008 klo 14:29

nojoo siis isäni käytti mua seksuaallisesti hyväks pari vuotta sitte ja nyt se kiertelee mua tuolla kaupungil autollaa kun on tapahtunu muka ”väärinkäsitys” ja se voi selittää kaiken. no ei siin mitää, mutkun mulla on konfirmaatio noin kahen viikon päästä enkä haluu isää sinne kirkkoonkaan. pelkään et se tulee sinne ku eihän me voia sitä estää kun se on julkinen tilaisuus ☹️ oikeesti!! emmää haluu et se tulee sinne!! mua aletaa taas sitte kiusaa siitäkin ;( ja kun ”kaverit” pelkää sitä ja jätti mut sen takii et se mun pedokfiili isäni ei alkais niitä ahdistelee. no aivan sama -.- kyl mää pärjää yksinki, puukkoni kaa -.-(angst) ketähän munkin sekoilut kiinnostaa? vastaus ei ketään…. mut hällä väliä kirjotan tän silti loppuu ku kerta alotin -.- nii et puotan silmäni päästä jos se änkee sinne mun konfirmaatioo!! aatelkaas nyt pedokfiili + kirkko = ei tuu kesää!! joo en ees tiiä miks tän tänne kirjoti… eiku nii joo.. mitä mää sanon sille, vai sanonko mitää?

joo no kiitti jos jaksoit lukee mu pikku angstin -.-

voit huokaista helpotuksesta se on ohi….

Käyttäjä Fugace kirjoittanut 15.09.2008 klo 16:41

Sinun pitäisi kertoa isäsi hyväksikäytöstä sinua kohtaan sosiaaliviranomaisille ja sinun itsesi pitäisi hakeutua ammattiauttajan pakeille. Sinun pitää saada tilanteeseesi apua, et sinä yksin jaksa tuollaisen kanssa elää.

Ystäväsi pelkäävät isääsi, sitä en yhtään ihmettele. Mutta heidän pitäisi olla sinun tukenasi. En usko, että isäsi lähtisi heihin koskemaan, tosin mistä sitäkään voisi koskaan tietää. Mutta kunhan isäsi joutuu vastuuseen teostaan, hän ei uskalla edes tunkea nenäänsä sinun asioihisi. Sinun pitää nousta isääsi vastaan. Tiedän, se on paljon pyydetty, mutta se on ainoa tapa millä saat pelkosi isääsi kohtaan pois. Voisit aloittaa kertomalla äidillesi mitä isäsi on tehnyt sinulle. Uskon, että siitä asiat lähtee sitten oikeille raiteilleen. Voimia!

Käyttäjä DeadAngel kirjoittanut 16.09.2008 klo 11:38

Eikö sinne konffaan vois saada poliisi vartioo siks aikaa 😀 Hassu ja mahdoton idea pyörähti heti päähän kun luin tekstiäsi.

Kyllä.. ymmärrän miks vihaat isääs. Mut sitä en ymmärrä miks aikuisen tarvii sekaantua itseään paljon nuorenpaan, puhumattakaan omasta lapsesta! Kamalaa ajatella mitä oot joutunu kokeen. Ja noin nuorena..

Mäkin osittain vihaan isääni, se on alkoholisti, vaikka ei sitä myönnäkkään. Harmittaa tosi paljon isän puolesta, se ei pysty lopettaa, se on jo niin tottunu siihen että elämään kuuluu alkoholi.

Oon samaa mieltä Fugacen kanssa, mene jutteleen ehdottomasti jonkun kanssa. Vaikka se voi tuntua vähän semmoselta et voi vitsi onpa noloo mennä johonkin ja mitähän kaveritkin sanoo, niin se ei ole niin, vaan se on sun omaks parhaakses. Mä kävin monta vuotta psykiatrilla niin ettei kukaan saanu siitä tietää. Edes oma isä ei tiennyt. ☺️
Näytä kuinka vahva oot! Juttele vaikka terveydenhoitajan kanssa ensiks, mäkin tein niin. Sieltä sain sitten lähetteen psykalle.

Juttelu auttaa tosi paljon, siks täällä on niitä ihmisiä joille voi huoletta vuodattaa kaikki maailman ongelmat ja ne kyllä jaksaa kuunnella ja auttaa.

Voimia ja pärjäile 🙂🌻 🙂👍