Olen -86 syntynyt typy ja olin perheväkivallan uhri ensimmäisen kerran -89. Sen jälkeen omia muistikuvia minulla on vuodesta-93 kun taas perheessämme oli väkivaltaa ja seksuaalista häiriköintiä. Oma isäni raiskasi minut, kun olin 10-vuotias enkä voi sitä unohtaa koskaan. Asiasta käräjöitiin, mutta isäni sai rangaistuksen ainoastaan pahoinpitelyistä..
Kukaan muu ei uskonut tapahtumaan todelliseksi kuin serkkuni ja äitini kaksois sisar, joka sattui tulemaan tuon raiskauksen jälkeen meille kylään.
Minut otettiin huostaan 11-vuotiaana ja pääsin/jouduin maalle sijaisperheeseen. Toisaalta pidin perheestä, sillä sain purkaa siellä aggresiivisuuttani maatilan töissä, mutta kun olin ollut siellä muutamia vuosia alkoi perheen isä käyttäytyä sopimattomasti. Jäin heille muutamaan otteeseen kiinni tupakan poltosta ja viinasta. Perheen isä tuli eräs ilta luokseni ja antoi minulle pari siideri pulloa ja sanoi ettei niistä saa puhua muille. Kun olin ottanut pullot, perheen isä tuli päälleni ja yritti päästä sisälleni. En pystynyt huutamaan enkä liikkumaan kunnolla koska mies oli niin iso. Tätä kävi muutaman kerran kunnes kävi niin että olin kovassa kuumeessa ja hän tuli väkisin päälleni..kukaan ei koskaan saanut tietää 😞
Kun täytin 18-vuotta, pääsin sijaisperheestä pois oman elämän makuun ja 21-vuotta täytettyäni jälkihuolto päättyi ja sain lukea kaikki paperit sosiaalitoimistossa, jotka liittyivät minuun. Siellä oli paljon asioita, joista ihmisten olisi pitänyt jo tajuta, että perheessämme oli seksuaalista väkivaltaa ja muutakin hätää..
Ulkopuolisten ihmisten ja jopa seurakunnan työntekijöiden ilmoituksia oli monia satoja tullut vuosien aikana. Aina niissä kerrottiin, että perheen lapsilla on kehossa väkivallan jälkiä, tyttärellä on mustelmia genitaali alueilla ja kaulan ympärillä..lapset pelkäävät kotiin lähtöä..
Miksi kukaan ei tehnyt jo silloin mitään?😐
Minä olin koko nuoruuteni itsetuhoinen ja masentunut. Joka kerta kun ihastuin johonkin poikaan tai joku poika kertoi ihastuneensa minuun, viiltelin itseäni. Myöhemmin pystyin seurustelemaan, mutta en uskaltanut ryhtyä suutelua pidemmälle..ja viiltelin taas itseäni.
Vasta lukion toisella luokalla löysin pojan, joka ymmärsi minua ja ymmärtää edelleen.
Olemme seurustelleen 5½ vuotta ja olemme kihloissa. Nyt kaikki onnistuu, mutta alkuun oli hankalaa ja monta viiltoa piti tehdä ennen kuin pystyin hyväksymään rakkauden..
Nyt olen masentunut ja näen painajaisia joka yö entisistä tapahtumista. Unissa yritän päästä nuista inhottavista miehistä eroon kaikin mahdollisin keinoin, mutta mikään ei auta..Vihaan heitä 😠
Olen väsynyt koska heräilen painajaisiin ja joskus luulen niiden olleen totta.. tämä ei voi jatkua enää näin..😞