Huuto pohjamudista
”kakstuhattaviis meni etsies itseeni
ja se välillä aiheutti vitunmoisen migreenin
kun löin pääni joka kerta päädyin umpikujaan
ei sopinu yhteen ottaa iisisti ja mennä lujaa”/Narcotic
Tämä laulunpätkä kuvastaa täydellisesti elämääni joskin lyön vieläkin päätäni seinään.Olen kohta täysi-ikäinen mutta en tunne olevani vieläkään arvokas ihmisenä, enkä tiedä miksi kahlaan pohjamudissa kaulaani myöden.Elämääni varjostaa voimakas alemmuudentunne muita kohtaan ja inhontunne omaa itseäni kohtaan.Ulkopuoliset voisivat miettiä että Miksi,näytänhän suhkot huomiota herättävältä,mutta miksi se ei riitä?Miksi en saa arvokkuudestani kiinni vaan kuljen pää painuksissa ja otan vastaan kaiken paskan,vaipuen sitten vielä syvemmälle synkkyyteen.Älkää käsittäkö väärin,kyllä minulla hyviä ystäviä on,joille voi puhua mutta silti tuntuu etteivät he ymmärrä miten itse koen näitä asioita.Vaikka toinen jankkaisi päähäni sen sata kertaa että olen arvokas ihminen,niin en voisi sitä uskoa.Miksi uskoisin?Olenhan vain tälläinen mitätön paska valtameressä,joka ei koskaan onnistu missään vaikka yrittääkin.Yleensä minun tuurillani asiat menevät joko ensin hyvin ja hetken päästä jo päin persettä,tai sitten ne eivät suju ollenkaan.yleensä tuo jälkimmäinen on varteenotettava vaihtoehto.
Ehkä satunnainen arkuuteni ja epävarmuuteni johtuvat jotenkin lapsuudestani.Muistan olleeni silloin jo arka menemään uusiin paikkoihin siinä pelossa että teen jotakin väärin/nolaan itseni.Silti minua tyrkittiin ties minkä puuhanallen syliin ja vietiin leireiltä toiselle,koska ”kyllähän muutkin lapset menevät.”Nyt,jo vartuttuani tunnen vieläkin samoin.Ehkä siksi olen hyvä suustani,sillä voin paikata sattuneet mokaukset.Suurin osa itseinhosta on tullut reistailevan jalkani myöten,joka ei vielä kuuden vuoden jälkeenkään ole kunnossa.Tämä tietenkin näkyy vartalossa ja itsetunnossa.Kuinka katkera olenkaan!Mutta ehkä minun on tyydyttävä tähän osaani,joka on aina olla häviäjä ja luuseri,oli asia sitten mikä tahansa.
Toivoisin kommentteja ja mielipiteitä ja jotain,joka voisi saada minut taas jaloilleni ja että oppisin nauttimaan elämästä.
”askeleet painaa ja olo on vakava,
katse ei pala enää,seki on jo vakava,
mitä takana mä näänkää tapahtuva,
sen mä haluun heti unohtaa,enkä vanhaan palata,
luulis jo helppaavan,mä oon niin väsyny,
en jaksa enää valvoo,miten täs on näin käyny,
eksyny radalta,astelen yksinäni,
pettyny samalla,itteeni niinku säki”/Thamal