Huutelu, haukkuminen ja sen kestäminen.
Eli, päätin tehdä tästä erikseen oman aiheensa.
Kuinka moni on kokenut tätä? Miten otatte sen, tai kestätte? Suututteko, vai olette hiljaa ja annatte sanojen viiltää sisältä? Vai toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Käyttäydytte kuin se olisi läppää?
Itsekkin saan kestää tätä, joka ikinen päivä. Ja emoksi haukutaan, ja emoudesta huudellaan.
Joka kerta, vaikka yritän olla rauhallinen, se sattuu yhtäpaljon sisältä. Eihän emoksi haukkuminen ole mitään verrattuna haukkumasanoihin vaikkapa ruma, läski, hintti, sekä väännelmät niistä + kaikki muu.
Omaluokkalaisistani reilu puolet huomauttaa joka väliin ja sopivaan kohtaan jotain, sekä käytävillä huudellaan ”mee nurkantaakse viiltelemää v’tun emo” mutta siltikaan,en tiiä, voiko tätä ’kiusaamiseksi’ kutsua. Itse en kutsuisi.
Ja pakko vielä sanoa, omasta mielestäni en ole emo. Okei, pukeudun tummasti, meikki on silmistä tumma (paksut mustat rajaukset), musiikki, olemus.. Masentunut juu, joo okei oon viillellyt, mutta ei porukka siitä tiedä. Ja musta tuntuu, että ton kuvauksen perusteella musta saa kuvan että oon emo. Ihan sama.
Ja kyllä mun suuntautumisestakin ollaan huudeltu, mutta se on asia erikseen, eikä kuitenkaan yhtäpaljoa. Jopa vanha kaverinikin (jonka kanssa siis mennyt välit ihan rauhallisesti poikki) niin sanoo joskus tosi pahasti tästä mun niinsanotusta ”emoudesta.” Joka tuntuu tosi pahalta D:
Joinain päivinä kuitenkin olen sanonut piikikkäästi takaisinkin, mutta ei se näytä auttavan tilannetta.
Tahtoisin kuitenkin olla oma itseni, oisko kellään vinkkejä, miten saisi huutelun ja haukkumisen loppumaan? Ja kertokaa omia kokemuksia myös (: