Inhottaa se, että jotkut oikeesti raivostuu siitä jos joku on homo. Jos joku on tyhmä sitä haukutaan homoks. Jos joku on homo, se on tyhmä ja sitä aletaan syrjii. Onks se ny ihan oikein? Siis kyllähän homot on ihan samanlaisia kuin heterotkin. Niillä on vaan toinen seksuaalisuus. Ite muutuin just homoks, tai Bi:ksi. En oo muuttunu mitenkään mun luonteelta tai muutenkaan. Vaan seksuaalisuus muuttu. Oon ihan samanlainen ku joku toinenkin ihminen? Ei tarvii alkaa syrjii. Pelottaa kertoo jopa omalle äidilleen, että on homo. Pelkään just tota reaktioo, että se syrjis/löis mua. Niinku joitakin lyödään. Muutenkin pelottaa miten se suhtautuis homouteen. Isä tuntuu vähän siltä, että se ei niitä hyväksy. Miten vaikeaa on hyväksyä homous? Ennen mäkin pidin sitä ”ällönä” asiana. Mut nyt on ihan eri juttu, kun oon tuntenu sen. Se on jopa upeempaa, ku heterous. Paljon jännittävämpää. Monet homot on tosi ystävällisiä ja ihania ihmisiä. Heteroittenkin mielestä. Ainakin joitten. Toiset on vaan niin hiton ennakkoluulosii ettei pysty ees kattoo. Jos oisin siinä tilanteessa, häpeisin itteeni todellakin. Mä oikeesti toivoisin, että jonain päivänä kaikki hyväksyis homouden eikä ois nii helvetin rasistei ton asian suhteen. Tähän ei tartte vastata mitään.
☺️❤️☺️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.