Eräs elämänsä hukannut
Olen täysi-ikäisyyden kynnyksellä oleva nuori naisen alku.
En oikein tiedä miten edes elämästäni osaisin avautua, helpoin tapa lienee selkeästi ja mahdollisimman lyhyesti.
Ollessani 13, juurikin päättämässä ala-asteen kuudetta luokkaa, minulle täysin tuntematon ulkomaalainen mies raiskasi. asiasta en uskaltanut/ymmärtänyt avautua kenellekään, ennenko vasta vuosia myöhemmin..
Yritin useamman kerran itsemurhaa, palasin aina itkien kotiin.
tämän seurauksena alkoivat alamäet alamäen jälkeen. Yritin kaikkeni päästäkseni ,,pois reaalimaailmasta” imppasin, aloin juomisen, myös huumekokeiluja.
> ajauduin hyvinkin huonoihin piireihin, ja uusi raiskaus tapahtui 15 vuotiaana.
Mietin itsemurhaa jatkuvasti, inhosin itseäni, yritin hukuttautua sukulaisten rantaan. Aloitin viiltelyt.
Sulkeuduin itseeni. väärin käytin lääkkeitä vuoden, ennenko ajauduin yläasteen terveydenhoitajalle itkemään asioistani. Seurauksena vanhemmilleni soitettiin, ja jouduin sosiaalityöntekijöiden kyselyiden alaiseksi.
> tässä välissä lienee olisi hyvä selittää että vanhempani eivät usko mielenterveysongelmiin, ja inhoavat koko sydämellään sosiaalityöntekijöitä.
Tämä sotki suhteet vanhempiini lopullisesti. Ja sitä on jatkunut tähän hetkeen asti.
Kyllä, alkoholista, huumeista, imppaamisesta, tupakasta pääsin eroon.
jäljelle jäi tyhjä olo, syvälle juurtuneet itsemurha/kuolema ajatukset ja nykyisin myös suuri itseinho.
Vanhempani hokevat usein jos pyydän esimerkiksi päänsärkyyn buranaa,
,,alatko taas väärin käyttään niitä?”
,,etkö pilannut jo kerran meijän elämän näillä sossu-hömpötyksillä?”
Ei myöskään ole outoa että vanhempani huorittelevat tai huutavat kuinka hullu olen.
,,sinä kun sitä psykologiaa luet, voitko ystävällisesti määritellä mikä sussa on vikana?”
Vanhempani ovat muuten kunnon ihmisiä, eivät anna juoda ala-ikäisenä, tupakoida, eikä tehdä mitään väärää (kuria he siis osavat pitää)
mutta heiltä ei myöskään liikene ymmärrystä, halua keskustella tai kuunnella.
Olen seurustellut puolisen vuotta. Kyseinen poika on laitoksessa (=vanhempani inhoavat häntä, hän ei saa tulla meille jne.)
Tämä kyseinen jätkä on tukenut ja auttanut minut ylitse kaiken pahimman, mutta silti pelottaa: mitä jos romahdan lopullisesti?
näen joka yö unia jotka käskevät tappamaan itseni..
Lääkärille en edes uskalla mennä,, vanhempani rikkoisivat suhteet minut kokonaan..
Olen kadottanut elämänilon, sekä ystäväni, koska en heihin jaksa olla enää yhteydessä.
jäljellä on vain poikaystäväni.
Jos häntäkään ei olisi, olisin jo varmasti sen viimeisen kerran yrittänyt itsemurhaa; ja en usko että tätä olisin tänne kirjoittanut.