En vaan jaksa enää...
Mun vanhemmat eros ku olin seittemän vuotias. Siskoni ja minä lähdimme äidin mukaan ja veljeni meni isän mukaan. Siitä lähtien elämäni on mennyt aina vaan aallon pohjalla. Ensin piti kestää sitä ramppausta isän ja äidin välillä. Joka toinen viikonloppu siellä ja seuraava taas toisaalla. Ero johtui lähinnä siitä, että isä hakkasi mun äitiä ja äiti rakastu sit toiseen mieheen joka osoittautui totaaliseksi siaksi. Jo tuolloin pyysin äitiä pysymään erossa siitä ukosta, mutta ei. Se nimittäin oli varattu mies joka ei välittäny äitistä paskaakaan vaan halusin vaan vähän maustetta omaan tylsään avioelämäänsä. Vaihdoin ala-astetta aina vuoden välein. Aina sai hommata uudet ystävät ja sitten taas seuraavaan… 5-luokalla jouduin vielä koulukiusauksen uhriksi. Minua kiusattiin päivittäin ulkonäköni takia vaikken mahtanut kropalleni mitään. Muistan vieläkin kaikki ne ilkeät sanat. Toivoin joka päivä etten olisi koskaan syntynytkään sillä koin itseni niin epänormaaliksi. Halusin olla vain kuin muutkin. Olen aina ollut kova urheilemaan. Lempilajini oli hiihto. Murruin täysin kun sain kuulla että minulla on skolioosi selässä. Siihen loppui minun hiihtoni. Eikä siinä vielä kaikki. Vuosien varrella isä tutustui naiseen joka tykkäsi nauttia paljon alkoholia ja poltti tupakkaa. Niin sitten isästäni tuli juoppo. Tässä elämän vaiheessa olin 8-luokalla. Äitini alkoi stressaantua kun kaikki jäi sen harteille. Isästä ei ollut huoltajaksi ja sitten sen suhde varattuun mieheen rasitti sitä paljon. Muistan kuinka äiti huusi minulle joka ikinen päivä. Se aina toivo ku ei olis koskaan tehnyt ainuttakaan lasta. Minäkin toivoin että olisi jättänyt minut pois. Joka viikonloppu oli sama kuvio:äiti huusi,lähdettiin isälle pakoon…isä oli ympäri päissään, mentiin takasin kotiin. Tuolloin olin jo 3kertaa tosissani suunnitellut itsemurhaa. Monesti olin jo menossa tekemään sen kun jokin aina sanoi sisimmissäni että kyllä se siitä. Aloitin uuden harrastuksen,jalkapallon. Vihdoin tuntui siltä, että ehkä tämä tästä. Tutustuin yhteen minua 3vuotta vanhempaan poikaan jolla oli jo autokortti. Se pystyi aina tarpeen vaatiessa viemään mut pois tän sekamelskan keskeltä. Tuntui että vihdoin kaikki on hyvin. Sitten äitini tuli raskaaksi tälle varatulle ukolle. Olin tosi vihainen sillä varoitin hänestä jo 8 vuotta sitten. Äiti sai keskenmenon ja parin kuukauden sisään se oli taas raskaana…. Miten tämä voi olla mahdollista? Sanoin että miten rankkaa se tulis olee ku ei se mieskään halunnu olla missään tekemisissä vaan pesi kätensä pois koko jutusta. No nyt olen velipuolelleni kuin toinen äiti. Aika paljon kestämistä 15 vuotiaalle… Eikä se pääty vielä siihen…Muutin poikaystäväni kanssa yhteen ja se lähti armeijaan nyt olen ihan yksin. Kukaan ei voi auttaa mua. Lisäksi mun polvi on menossa paskaksi joten joudun varmaan lopettamaan sen ainoan hyvän asian mun elämässä. Itken öisin aina kun kukaan ei huomaa. Lisäksi mun isä varmaan kuolee aika pian. Sillä on maksakirroosi. Nyt olen 17 vuotias. Vuosien varrella minulle on herännyt uudestaan ja uudestaan samat kysymykset. Miksi aina minä saan kärsiä? Miksi minä olen näin epämuodotunut? Miksen voi vaan olla normaali? Mitähän seuraavaksi?