En tiiä mitä pitäis tehdä. Tuntuu, ettei oo mitään muuta ratkasua ja poispääsyä kuin itsemurha. Toivon joka päivä että kuolisin. Todella monet kerrat oon ollu tosi lähellä että tekisin sen… Mua pelottaa että se ei onnistukaan, ja joudun pakkohoitoon suljetulle osastolle. Sen takia en myöskään uskalla tästä kertoo kellekään, vaikka niin monesti on ollut niin paha olla että oisin halunnu jo lähtee jonnekin päivystykseen.
Oon siis vielä alaikänen nuori ja käyn jo juttelemassa psykologilla. Mulle suositeltiin mielialalääkkeitä, mutta kieltäydyin koska sillon vielä tuntu, et pärjään ilmankin ja pelkään tosi paljon kaikkee sivuoireita mitä lääkkeistä voi tulla, erityisesti lihomista (mikä ois kamalaa tällaselle ex-urheilijatytölle joka on jo lihonut yli 10kg vuoden sisällä tän masennuksen takia). Onko kellään kokemuksia masennuslääkkeistä? Miten voin saada niitä kun kieltäydyin jo kerran?
Tuntuu että kaikki vaan satuttaa… Tää kuulostaa kauheelle teiniangstille, mutta en vaan jaksa enää. Kaikki mun läheiset on satuttanut mua tavalla tai toisella. Mun vanhemmat on alkoholisteja ja pari vuotta sitten menetin mun kaikki ystävät ilman selkeetä syytä. On mulla kavereita, mutta ne ei oo mitenkään kauheen läheisiä.. En myöskään osaa oikein ystävystyä enää kenekään kanssa, koska musta on tullut tosi hiljanen ja vetäytyvä.
Erosin myös hiljattain mun poikaystävän kanssa. Oltiin yhdessä yli 4 vuotta ja hän on mun ensirakkaus. Ja todella suuri rakkaus. Tuntuu, etten voi elää ilman häntä enkä koskaan pääse hänestä yli. Rakastan häntä vieläkin ihan kauheesti, hän on mun paras (ja ainoo) ystävä enkä voi päästää irti. Kaiken lisäksi tää ero oli mun syytä ja syytän vaan itteeni.
Kaiken lisäks, koska en osaa päästää irti, tästä exästä on tullut ihan kauhee mua kohtaan. Jutellaan siis somen välityksellä. Hänestä on tullut mua kohtaan ihan kamalan julma, eikä mun pää kestä sitä. Miten joku voi kohdella läheistä ihmistä noin? En ymmärrä. Tää jatkuva henkinen väkivalta on nyt lähiaikoina tuhonnut mut täysin ja ajattelen vaan itsemurhaa.
Miten tollaisesta henkisestä väkivallasta voi koskaan päästä yli? Päässä pyörii koko ajan vaan kaikki ne sanat… Oon kertonu mun itsemurha-aikaista tälle exälle ja häntä ei kiinnosta yhtään, lähinnä vaan kannustaa asiaan.
En tee muuta, kun itken ja nukun. En tiedä millon oon viimeks käyny suihkussa tai pessyt hampaat, saatika käynyt koulussa. Opiskelen siis lukiossa, ja näin entisenä kympin oppilaana tuntuu erittäin pahalta etten pääse enää edes kursseja läpi.
Mitä ihmettä voin tehdä (tässä ei edes ollut kaikkea, mutta teksti on jo muutenkin älyttömän pitkä!)