Olen lukenut tämän foorumin juttuja ja huomannut että ihmisillä on samanlaisia tunteita asioista kuin minulla. Tulen hyvästä perheestä, ja vanhempien kanssa ei ole ollut ongelmia vaikka ovatkin eronneet. Kuitenkin uskon että ihminen tekee ongelmistaa yhtä suuria kuin he haluavat, joten ”pienikin” ongelma voi tuntua maailman kaatavalta. Olen kärsinyt masennuksesta, ahdistuksesta ja OCD:sta vähän yli vuoden. Ahdistus ja OCD vaikeuttavat elämääni, mutta eivät kuitenkin kontroloi sitä, ja ovat tietenkin osa syy masennukseen. Olen käynyt psykiatrilla ja nyt käyn sossun kanssa juttelemassa. En tiedä onko puhumisesta aina apua mutta joskus se saa tajuamaan asioita. Lääkkeitä on tuputettu mutta olen kieltäytynyt ottamasta niitä sivuvaikutusten takia.
Minulla on välillä todella synkkiä jaksoja johtuen parisuhteesta, jotka johtaa vahvoihin itsemurha aatteisiin. Erosin noin 3kk tyttöystävästäni ja tuon 3kk aikana olen ollut todella lähellä itsemurhaa. Vaikka itsemurha ajatukset pyöri jo suhteen aikana. Haluaisin vain että hän rakastaisi ja välittäisi minusta. Mutta hän ei edes halua olla minun kanssa tai arvosta minun seuraa. Välillä on ollut toivoa ja olen ollut iloinenkin, mutta nyt pari päivää sitten sain tietää että hänellä on uusi poikaystävä.
Ajauduin taas masennukseen ja itsemurha harkinnassa.
Minulla on kavereita ja pystyn viettämään aikaa muiden kanssa, mutta en yleensä halua. Mikään ei vaan tunnu samalta kuin hän. Hänen kanssaan olin todella onnellinen ja pystyin elämään normaalisti ilman ahdistusta.
Haluan vain tuntea sen ihanan rakkauden ja sen että toinen välittää oikeasti.
Olen yrittänyt etsiä jo uusia mahdollisuuksia mutta kaikki on vaikeaa sillä en ole tavallinen nuori enkä välitä päihteistä kuten muut. Välitän vain rakkaudesta, ja omasta mielestäni se on mennyt jo liiallisuuksiin, mutta tunteille ei voi mitään. Suhteen aikana tosin muutkin asiat jaksoivat kiinnostaa.
Suurin toiveeni elämältä olisi löytää joku ihana nainen jota rakastaa ja joka rakastaa minua. Viettää yhteisiä hetkiä ja tuntea intohimoa.
Kuitenkin en jaksa enää yrittää sillä toivo on hiipunut ja tutustuminen naisiin on vaikeaa.
Olen nyt 18 ja vietän lukion viimeistä vuotta. Lukion jälkeen ajattelin lähteä yliopistoon. Tiedän että yliopistossa voisin tavata ihana ihmisiä joihin rakastua, mutta en usko että kestän sinne asti. 9kk on pitkä aika odottaa sitä. Joka päivä synkkyys vie ajatukseni syvemmälle ja lähemmäs itsemurhaa.
Haluasinkin tutustua naisiin ja ihmisiin jotka tuntevat samalla tavalla ja vaikka jutella.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.