Elämän tarkoitus ja merkityksellisyys
No niin kerrotaanpa tämänkin tänne, koska muitakaan kanavia ei ole. Jos kukaan ei kiinnostu niin tulkoon tästä minun yksinäinen päiväkirjani. Olen tässä paljon pohtinut elämän tarkoitusta. Kosla koen elämäni merkityksettömäksi niin väkisinkin tulee mieleen kysymys. Miksi olen täällä? Mitä minä täällä muka sitten teen, jos elämäni on merkityksetöntä? Mitä järkeä tässä muka on? Joskus tunnen, että tämä on kohtalon pilailua. Jokin suurempi voima( kutsun sitä kohtaloksi), pilailee minun kustannuksellani. Se kiusaa minua niin pitkään etten enää jaksa. Jos näin on niin siihen en kyllä suostu enää. En aio katsella sivusta kun kohtalo heittää paskaa niskaani. Siihen en suostu. Mieluummin kuolen pois. Toisaalta olen miettinyt, että onko tämä sittenkin toisin? Voisiko tämä johtua siitä, että kohtalo yrittää kertoa minulle jotain? Ehkä se yrittää kertoa minulle jotain? Ehkä se yrittää kertoa minulle miksi olen täällä? Ehkä en ole vielä kuollut koska elämälläni on tarkoitus? Koska sehän selittäisi miksi täällä olen. Olisin minä kai poissa jos minulla ei olisi merkitystä? Vai onko se vain tämä tunne? Onko kyse vain siitä että tämä on vain synkkä tunne mielessäni. Ehkä se tunne vain on niin voimakas että se vaikuttaa maailmankuvaani niin paljon. Näihin kysymyksiin tuskin koskaan tulen saamaan vastausta😑❓ Mutta hällä väliä. Ehkä tämä elämä on vain sitä kärsimystä päivästä toiseen.