mä olen ollut kolmesti psykologin luona (ylä asteen koulu psykologi). lukiessani näitä toisten juttuja huomasin että heille on masennuksen takia melkeimpä heti määrätty lääkkeitä sun muuta? mulle on aina sanottu että olen ”syvästi” masentunut tai vakavasti masentunut… en ole ikinä saanut mitään lääkitystäenkä edes apua masennuksen hoitoon!
mutta se ei ole pääasia, päätin vain kirjoittaa mitä mulle kuuluu =)
elämä on mennyt aika sekaisin näinä aikoina…
huomasin myös jonkun hyvin pelottavan jutunkin itsestäni, huomasin että mä puhun jollekulle vaikka kukaan ei olisi lähelläkään…. tätä on aika vaikea selittää mutta mä itse tiedän ettei mun lähellä ole ketään mutta silti mä jatkan puhumista ”sen” kanssa, yleensä huomaan puhuvani jonkun kanssa kun on todella masentunut olo…. enkä edes välttämättä huomaa itse että edes puhun kenenkään kanssa?
Jostain syystä viiltelykin on tullut taas jälleen tavaksi melkeimpä… mulle on melkein pakkomielle viillellä itseäni tai satuttaa itseäni.
Itse murhaa yritin jälleen tässä kolme päivää sitten…
nyt on tilanne että en keksi enään mitään sanottavaa. taidan lopettaa kirjoittamisen
T. 14v poika (jos teitä kiinnostaa mitä mulla kuulu noin kolme viikkoa sitten hiukan tästä alempana on vanhempi viesti otsikolla ”tere”)