Elämä ei tunnu miltään

Elämä ei tunnu miltään

Käyttäjä yksinäinen_nuori aloittanut aikaan 15.12.2014 klo 10:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä yksinäinen_nuori kirjoittanut 15.12.2014 klo 10:22

Moi vaan kaikki. Aattelin nyt tänne tulla kirjottelemaan, jos jollakin muulla olisi samoja tunteita. Oon amiksen ensimmäisellä, ja ala on minua kiinnostava, mutta enää en ole jaksanut mitään siellä tehä. Kaikki tuntuu vaa nii pahalta. Vuoden poikaystävä otti ja lähti, tietty ymmärrettävästä syystä. Vihdoin uskalsin luottaa toiseen ja nautein yhdessäolosta, mutta hän ei ole päässyt entisestään yli. Täytyy kuulemma miettiä muutama päivä asioita. Ymmärrän kyllä, mutta pelottaa vaan ajatus että jos hän ei haluakkaan enää mitään ja jään taas yksin. Se vaan tuntuu niin väärältä että juuri kun kaikki oli hyvin niin joku menee taas pieleen. En vaan tiedä mitä tehdä.. Mikään ei suoraansanottuna tunnu enää miltään ilman sitä yhtä tärkeää kenet pelkää menettävänsä.

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 21.12.2014 klo 22:24

Moi yksinäinen_nuori,

Oon tosi pahoillani siitä, mitä olet joutunut kokemaan. Onko tilanne muuttunut johonkin suuntaan? Se on varmasti kova pala, kun joutuu odottamaan toisen vastausta eikä tiedä, mitä toinen haluaa. Opiskeluhalut ja elämänilo voivat kadota väliaikaisesti, mutta uskon, että pääset tapahtuneesta yli, vaikka se tuntuisikin mahdottomalta. Voit ottaa yhteyttä koulusi ammattihenkilöihin, kuten terveydenhoitajaan, jos tuntuu siltä, ettei jaksa tehdä mitään. Sun ei tarvitse jäädä yksin! Apua on tarjolla myös tukinetissä ja auttavissa puhelimissa. Toivottavasti välinne selviävät mahdollisimman kivuttomasti.

Tsemppiä ja halauksia sulle 🙂