Eksynyt ja toivo kadonnut
Alkaa pikkuhiljaa olla toivo kadonnut joka asian suhteen.
Asiat päässäni on yhä sekaisemmin, ja aurinko paistaa elämääni yhä harvemmin.
Toivoni on kadonnut, että joskus saisin apua ja tukea.
Että minulla olisi joskus tulevaisuus.
Että olisin kerrankin tyytyväinen itseeni.
Että antaisin itselleni virheeni anteeksi.
Että joskus vielä selviäisin.
En saa öisin enää unta, ja jos saankin niin herään painajaisiin.
Olen päivisin niin väsynyt, että paljon jää asioita tekemättä,ja se näkyy myös koulu numeroissa, kokeista saan yhä huonompia, ja se vain masentaa minua lisää.
Päätän jotain isoa, että vihdoin alan harrastaa liikuntaa, ja lopetan huonot elämän tavat, mutten onnistu siinä. Päätän jotai tärkeää, että alan hoitaa koulutyöni kunnolla, en onnistu siinä. Päätän jotain pientä, että pakkaan reppuni valmiiksi, en saa edes sitä tehtyä.
Nukun päivisin paljon, kun olen hereillä en tee mitään hyödyllistä, itken vain pahaa oloani tai usein kun ei edes itketä, tuijotan vain tyhjyyteen. Mietin kuinka turha ja hyödytön olen, kuinka pelkuri ja tyhmä, ja ne kaikki ajatukset tuntuvat niin.. lapsellisilta. Kuin kukaan ei ymmärtäisi miltä sisälläni tuntuu.Tuskin ymmärtääkään. Kaikki ovat hylänneet minut, ystäväni, perheeni, kaikki.
Olen niin kyllästynyt tähän jatkuvaan pahaan oloon ja siihen toivottomuuden ja yksinäisyyden tunteeseen. Mieleni ja sydämeni on särkynyt tuhansiksi sirpaleiksi, mutta saanko niitä ikinä enää korjattua..? 😞