Ei ystäviä, merkityksetön olo
Hei olen 19 vuotias nuori, lähentelen 20 vuotta. Kärsin lähes päivittäisestä yksinäisyydestä, sillä minulla ei ole ystäviä eikä kavereitakaan. ☹️
Pienenä minua kiusattiin jatkuvasti ja myöhemmällä iällä saadut kaverit jättivät minut, joten kykyni luottaa vieraisiin on lähes olematon. Lukio aikana en onnistunut luomaan uusia suhteita ja olen ollut viimeiset neljä vuotta täysin yksin. ☹️
En vain tiedä mitä tehdä. Harrastuksieni kautta en voi löytää ystäviä, eikä netistäkään ole ollut mitään apua. Terapiassa voin sentään purkaa ahdinkoani, mutta se ei loppujen lopuksi paranna oloani. Minusta tuntuu etteivät perheenikään ymmärrä miten paljon yksinäisyyteni minua satuttaa. Ikäisilleni ei oikein järjestetä sellaista toimintaa jossa voisi tavata itsensä kaltaisia henkilöitä. ☹️
Elämäni tuntuu niin tyhjältä ja merkityksettömältä ilman ytävyyttä tai rakkautta. Joinain päivinä pelkkä sängystä nouseminen on vaivalloista koska tunnen oloni kuolleeksi sisältä. En saa todellista nautinto enää mistään. En voi olla onnellinen ilman muita ihmisiä, tiedän tämän verran. 😞
Monet sanovat että tulee olla kärsivällinen, mutta olen kärsinyt lähes koko elämäni. Eikö tämä jo riitä… 😭
En vain tiedä miten jatkaa tästä. Kuinka voin alkaa taas uskomaan parempaan huomiseen? 😑❓
Tuntuu vain ettei kukaan voi auttaa minua. Onko kenelläkään neuvoa tai jotain pientä? 😯🗯️