Ei tästä tule enää mitään?

Ei tästä tule enää mitään?

Käyttäjä ElisSah aloittanut aikaan 11.08.2009 klo 22:39 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ElisSah kirjoittanut 11.08.2009 klo 22:39

Hei, mulla on ongelma todella iso ongelma!
Olen tajunnut 4 vuoden sisällä että en taida enää olla hetero. Ja nyt erään tapahtuman jälkeen, tajusin että olen bi. Minua masentaa,eräs asia. Kun näin tässä vähän aikaa sitten minulle tärkeän ihmisen joka on bi. Olen ollut ihastunut häneen noin kolme vuotta, mutta noin vuoden olen tuntenut vahvemmin. No kuitenkin kun näimme emme ehken tehneet mitään kovin laillista. Varmaan arvaattekin että mitä. Kuitenkin,nyt kuulen hänen äänensä kun hän puhui minulle kaikke, aina yhtäkkiä tulee joku lause soimaan. Sitten yhtäkkiä näen jotain miten hän hymyili,katsoi minua,tuli lähelleni,ja kaikkea. Ihan sairasta, ne asiat vilahtavat päässäni kuin jokin harha,mutta ihanalla tavalla. Mutta toisaalta haikealla. Kukaan ei tiedä että olen bi. Se olisi katastrooffi mailmaan loppu jos joku saisi tietää. Koska , jos joku tietäisi, voisin elää toisaalta vapaammin. Alkaa jopa ehkä tuon ihmisen kanssa. Siis tietenkin jos hän pitäisi minusta. Mutten.. Äääh pää on niin sekasin. Koska en saa tuota ihmistä päärtänio, olen yrittänyt joo,ja älkää kysykö miksi kun en itsekkään tiedä, jos joku osaisi auttaa, niin auttakaaa ! 😯🗯️🤔😐😑❓😞😭😭😭😭😭

Käyttäjä meebu kirjoittanut 12.08.2009 klo 15:05

Eihän biseksuaalisuus ole mikään maailmanloppu...itse olen bi-nainen ja ollut avoin seksuaalisuudestani jo lapsena kun sain tietää asiasta. Ainahan löytyy niitä, jotka eivät suvaitse ja pilkkaavat, mutta eiköhän sellaienkin mene ohi, kun ei vain näytä heille että pilkka tuntuisi miltään ja osoittaa selvästi hyväksyvänsä itsensä. Jokaisessa meissä on jotain erikoista, jota jonkun toisen on vaikea sulattaa, mut paras keino on aina olla rohkeasti oma itsensä.