Chicks before dicks
Moikka kaikille!
Elikkä olin eilen viettämässä iltaa parhaan ystäväni kanssa ja lähdimme baariin. Olimme ennen tätä sopineet, että illan päätteeksi tulen hänen luokseen yöksi, koska hän asui siinä lähellä. Kuitenkin kesken iltaa havahduin, että hän oli kadonnut sillä aikaa, kun olin juttelemassa vanhoille tutuille, joihin törmäsin baarissa. Hetken soitettuani hänelle, hän vihdoin vastasi ja kertoi lähteneensä miehen matkaan ja hän jätti minut yksin.
Olen järkyttynyt siitä, miten hän pystyi tehdä niin, kun hän tiesi että en varannut rahaa taksiin ja seuraava juna olisi tullut 3 tunnin päästä. Onko tämä teidän mielestä ok?
Taas ahdistus valtaa kehoni, kun ajattelen sitä miten paljon teen ystävieni eteen, mutta tässä on kiitos.. Olen siis oikeasti se persoona, joka lähtee mihin kellon lyömään vain apuun jos sitä tarvitaan, ajattelen aina muita ennen itseäni, se vetää minut kerta toisensa jälkeen maahan.. Jos jollain on samoja kokemuksia tai muuten vain vinkkejä siihen miten tähän kannattaisi suhtautua, niin kuuntelen mielelläni! 😭