CHAT – korvaava keskustelu

CHAT - korvaava keskustelu

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 19.12.2017 klo 20:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 19.12.2017 klo 20:07

Nyt kun nuo SPR:n chatit loppuu, niin tässä ketjussa voidaan vaihtaa edes jotain kuulumisia. Toivottavasti tämä ketju saa huomiota, enemmän kuin ne kesänajan ketjut.

Tsemppiä kaikille ja kiitos että olette olemassa, sillä oli ja on minulle suuri merkitys<3

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 24.02.2018 klo 14:30

Mä oon kotona, pääsin pois eilen sairaalasta.

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 02.03.2018 klo 22:33

Elämä on päätepisteessä. Ainakin henkisesti. Ylivoimaisesti suurin tarve olisi päästä pois. Pelko tulevasta todellisuudesta, kun se iskee päin kasvoja on kestämätön. En enää pysty haaveilemaan tulevasta. Sitä ei ole. Se vain pitkittää ja siirtää väistämätöntä tosiasiaa kieltämällä tosiseikat. Sen töytyy muuttua. Teksti on synkkä kun mun mielikin on. Teistä saan kuitenkin voimaa. Muistakaa se.

Mitä Johkuzulle kuuluu, kaipailisin niin kuulla sinusta?

Käyttäjä Delffi kirjoittanut 12.03.2018 klo 16:13

Johkusta(?) ei oo kyl kuulunut mitää pitkää aikaa..

Mut enpä kyl itekkää ole tänne kirjoitellu. Ei tänne avoimiin vaan kaikkea viitti kertoilla.

Mut joo.. itse olen nyt ollut tauolla kuntoutavasta työtoiminnasta, mut keskiviikkona sit pitäis (taas) jaksaa vääntyä Pesulaan..ei kyllä oikein yhtään innosta. Enemmänkin ahdistaa tuo Pesulalle meno..

Lisäksi muutenkin on ollut aika alakuloiset fiilikset ja edelleen yks ikävä asia pyörii mielessä, ja kaiken lisäksi ajatukset on hieman sekaisin tästä asiasta..

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.03.2018 klo 12:51

Hei ja tiedoksi teille, jotka kaipaatte nuorten chattejä!

Tukinetissä on aloittanut uusi toimija, Palveluoperaatio Saapas. Saapas osallistuu keskusteluihin täällä Tukinetin avoimissa ryhmissä sekä järjestää ryhmächattejä nuorille.

Ensimmäinen Saapas-chat on tiistaina 20.3. klo 18-19.30. Muiden chattien aikataulu vahvistuu lähiaikoina. Chateissä on avointa keskustelua nuoria koskettavista aiheista. Tervetuloa mukaan! 🙂🌻

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 18.03.2018 klo 20:09

Kiva kuulla teidän kuulumisia. On ollut teitä jo ikävä. Mulla kuuluu huonoa. Tuon äidin syövän aiheuttama stressi painaa mieltä. Olen kirjoitellut siitä tuonne omaan ketjuunsa.

Mitä johkuzulle kuuluu?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.04.2018 klo 12:56

Mitäs immeisille kuuluu? Mulla menee taas vähän huonosti..

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 16.04.2018 klo 16:14

Oho.. Useempi on ihmetellyt mitä mulle kuuluu..
Oon elossa. Ainakin vielä...

Huomenna on magneettikuvaus ja selviää onko mulla aivokasvain.
Leikkauksesta oon toipunut ihan hyvin.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.04.2018 klo 17:31

johkuzu kirjoitti 16.4.2018 16:14

Oho.. Useempi on ihmetellyt mitä mulle kuuluu..
Oon elossa. Ainakin vielä...

Huomenna on magneettikuvaus ja selviää onko mulla aivokasvain.
Leikkauksesta oon toipunut ihan hyvin.

Missä leikkauksessa oot ollu?
Tsemppiä kuvaukseen 🙂🌻

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 20.04.2018 klo 20:48

Tyttönen vaan ja Johkuzu, kiva kuulla teistä 🙂

Olenkin jo kaivannut keskusteluja teidän kanssa <3

Mulla ei kovin hyvää kuulu, flunssa ehkä tulossa ja äidin lääkäri pian....

Mites johkuzun leikkaus?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.04.2018 klo 11:03

Mulla ei nyt mee kovin hyvin, vaivaa ne hahmot edelleen..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 01.05.2018 klo 14:10

Ne hahmot jahtaa mua ja tahtoo saada mut kiinni ja sit ku ne saa kii, nii ne vie mut pahaan paikkaan, jossa paholainen oottaa mua ja päättää mun kohtalosta 😯🗯️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.05.2018 klo 19:31

Eipä mulla mee sen kummemmin nykyään, alotettiin uus lääke ja sen pitäs auttaa pelkotiloihin..

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 12.09.2018 klo 20:16

Hei.

Mitä teille kuuluu? Olen usein iltaisin miettinyt teidän kuulumisia, ja toivonut että teillä on asiat hyvin. Olisi kiva kuulla kuulumisianne, jos vielä täällä olette?

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 03.10.2018 klo 13:40

Hei ja tiedoksi kaikille teille, jotka olette jääneet kaipaamana SPR Nuorten chattejä:

SPR on tällä viikolla aloittanut uuden chatin Tukinetissä. Chat on tarkoitettu kaikenikäisille ja sen nimi on: SPR:n terveyden edistämisen chat. Tämä ryhmächat on Tukinetissä aina parillisten viikkojen maanantaisin klo 19-20.30.

Chatissä jutellaan lähinnä seksiin ja päihteisiin liittyvistä asioista.

Syyskauden chattien teemat ovat:

01.10. - Päihteet ja seksi
15.10. - Päihteet
29.10. - Seksuaalisuus
05.11. - Ehkäisevän päihdetyön viikko: teemana nuuska
12.11. - Muuntohuumeet
26.11. - Maailman aids-päivä: teemana hiv-tartunta
10.12. - Kuuluuko alkoholi jouluun?
25.12. - Jouluchatti

Keskustelua ohjaavat Suomen Punaisen Ristin päihdetyön ja hiv-/seksuaaliterveystyön vapaaehtoiset. Samat vapaaehtoiset ovat toimineet kesän aikana festareilla, joten keskusteluaiheet ovat heille varmasti tuttuja. Ohjaajat johdattelevat keskustelua ja etsivät osallistujien kanssa vastauksia erilaisiin kysymyksiin. Joinain kertoina keskusteluun voi liittyä mukaan myös asiantuntijoita. Osallistujat voivat teeman ympärillä keskustella kaikista mieltään askarruttavista asioista.

Tervetuloa mukaan näihin!🙂🌻