Kirjottelen tänne nyt ekaa kertaa.. en ole ihan varma edes teenkö sen oikein mutta kokeillaan. 😑❓ Lueskelin paljon muiden viestejä ja kaikilla tuntui olevan tosi isoja ja vakavia ongelmia. Sen takia tuntuu jotenkin tekopyhältä ja tyhmältä kirjottaa tänne.
Niin no, minun ongelma on se mikä otsikossakin lukee. Olisi jotenkin mukava saada kai sitten jotain vertaistukea ja muiden kokemuksia ja ennenkaikkea sitä että ajatteleeko KUKAAN MUU maailmassa yhtä kierosti kun minä. Selviytymistarinoita, ihan mitä vaan. Kaikki kelpaa.
Mun tarina lyhykäisyydessään: Olen viimeisen vuoden sairastanut bulimiaa. Ja tajusin vasta viime kuukausina että ehkä tosiaan sairastan, kun en kai osaa lopettaa. Siitä on tullut semmonen surkea kaveri minulle. Olen 22 vuotias, eli en enää niin nuori. Säälittävää. Painoin ennen tosi paljon, sitten laihdutin. Huom. silloin ei ollut mitään oksentelujuttuja. Sitten jossain vaiheessa kun painoin jotain 60kg (olen 170cm) niin kokeilin sitä, ihan huvikseni. No sitten ajattelin että jospa aina kun olen syönyt jotain ”pahaa” niin teen SEN. No viime kesänä sain painon tiputettua 55kg hullun liikunnan ja satunnaisen oksentelun avulla. Silloinkaan se ei riistäytynyt käsistä. Nyt vasta syksyn jälkeen on alkanu tuntua että en hallitse itseäni. Ja yksi yö, kun olin syönyt ja oksentanut ja sitä rumbaa, niin olin yöllä ihan varma että kuolen. Oli niin paha olla. On tullu hurjia pelkotiloja ja ahdistuksia. Nyt olen taas lihonu 60kg. Ja masentaa tosi paljon. Muille olen se iloinen ihminen ja koulu sujuu ja ihmissuhteet ja näin. Kukaan ei tiiä miten uupunut oikeasti olen. Joten päätin kirjottaa tänne.. toivottavasti kukaan nyt ei hauku tai mitään.
Niin ei mulla ole helppo elämä takana ollut, mutta siitä en jaksa puida. Koulukiusaamista ja alkoholismia perheessä jne. Mutta niin.
Mulla on olo, että pilaan itteni. Tykkään vielä laulaa ja mulla on hyvä ääni. Nykyään kurkku on ihan kuiva ja hampaat tuntuu omituiselle, sylkirauhaset turvonnu ja maha jotenkin turvonnu. No nyt viimeisen oksennuskerta taisi olla viime Lauantai. Joka kerta vannon etten enää IKINÄ tee mitään noin idioottia, ja aina petän itteni. Tää on niin nolo ja paska ja tyhmä ongelma. Että miksen vois vaan olla tyytyväinen itteeni. Mutta ei. 😯🗯️