nuo netissä olevat testi on vähän sellaisiin, että niistä saa juuri sellaisen tulokse kun haluaa. vaikka itte luulee, että rehellisesti vastaa, niin ei kuitenkaan siihen kykene. mie saan nykysin aina tuloksen, että en ole assi.
Mua on tutkittu paljon ja sain kahen eri lääkärin tuloksen. mut tutkimukset kesti kauan, vissihi, kun joka asiaan tingasin aika kauan, enkä missään nähnyt mitään järkee. Mun sukulaiset kirjottivat tarinoita millä tavalla olen ollut erikoinen verrattuna muihin lapsiin. Mun siskoa ja veljeä haasteltiin, mun muutamaan opea, mun adoptiovanhemmat olivat koko ajan mukana kaikissa jutuissa. mie itte en voinut paljon mitään kertoa lapsuudesta, kun en paljon mitään muista, paitsi kuolemia.
Aluksi oli kiva, kun sai assititteleli, nyt jo sitä inhoon. Kun tavallaan huomasin, että aloin ittelleni hyväksyä, että ole törkimys. Enkä paljon katunut sanoin ihmisille mitä vaan, koska olin assi, niin oli vaan sopivaa olla mitä vaan.
eniten mun asseus tulee esiin siinä, kun en osaa elää ilman tarkkoja kellonaikoja. mulla on ainakin päässä tiedossa mitä tulen tekemään koko viikon. Sitten musta on aika luonnollista kulkee joka päivä samat vaatteet päällä. en viihdy muiden ihmisten seurassa, menen jotenkin sekaisin. nykysin en niin paljon. Kun mie pijän itteni numeroinnin avulla sosiaalisena ihmisenä.
Se käy näin. Mie mietin,että mie olen numero 1, tuo toinen numero 2 jne. Sitten osaan puhuakin ja kuunnella, kun kehitän päässäni kaavoja. Että nyt puhuu 3 koska 1 PLUS 2 = 3 ja koska se on mot. niin mun pitää kuunella mitä 3 sanoo. Näin onnistuu seurustelu , kun käytän välillä miinusta ja välillä kertolaskua. olen tosi nopee päässälaskija, niin itse siinä seurustelutilanteesa kukaan ei huomaa, että teen laskuja. mitä enempi väkkee sitä vaikeampi kaavoja kehittelen. tuliko tää selväksi kelleen?
musta vaan tässä elämässa on tärkeintä, että selviää, aivan sama millä tapaa.
Kaikkii sanoja mie en eellekään tajua, mutta nykysin uskallan jo kysyä mitä tarkot. lisäksi olen oppinut ravintolassa vastaan, että ruoka oli ihan syötävää, nähdäkseni. Ennen ku kysyttiin miltä ruoka maistuu, mie kerroin sen makuu aika kauan tai sanoin, että ruoka maistuu poron paskalta. Yleensä en enää sano oikein suoraan mitään asiaa, koska mielipiteeni tulee kyllä selväksi vaikka sanon sen epäsuorasti,
muuten mie olenkin aika normaali-ihminen tai ainaski niin toivon.