Apua tulee liian hitaasti
Olen ollut jo monta vuotta masentunut.
Hain apua terveydenhoitajalta joskus viime vuoden loppupuolella, suunnilleen varmaan marraskuun alussa.
Olin sitä ennen ollut jo kauan masentunut, mutta ystäväni avulla vaan jaksanut sinnitellä. Sain lähetteen nuorten vastaanotolle jossa kävin pari kertaa ja se oli näköjään sellanen paikka missä vähän niinkun katottiin että olenko mä nyt sitten oikeesti masentunut ja kun ne totesi että olen niin nyt vasta tässä kuussa sain lähetteen nupolle.
Ja siis tosiaan tuon marraskuu-maaliskuu aikana kävin vain noin 3 kertaa siellä nuorten vastaanotolla koska sieltä sai niin huonosti aikoja.
Nupollekkin aika vasta kuun puol välissä.
Nyt olo tuntuu kamalammalta kun ehkä koskaan. Kaikki paska vaan kerääntyy niskaan ja kaikki vanhat haavat aukeaa. Äidin käsittelemättä jäänyt kuolema palaa taas mieleen ja ikävä on repiä mun sydämen irti rinnasta. Läheisen ihmisen sukupuolen vaihdos pyörii koko ajan mielessä enkä osaa antaa anteeksi. Isän kanssa välit yhtä huonot kun aina ennen, hyvä kun edes kerran päivässä jotain puhutaan toisillemme. Koko viime yön sain kuunnella isän ja isobroidin tappelua, ja ei meinannu jäädä pelkäksi sanalliseksi tappeluksi tällä kertaa.
Tosiaan siis tähän erittäin huonoon olooni vaikuttaa paljolti tämä avun hidas saaminen. Lisäksi tuntuu että siellä nuorten vastaanotollakin vain vähäteltiin koko ajan mua ”joo sulla on tällänen lievä masennus” Musta se ei ole mikään lievä, ehkä mä en vaan osaa kertoa tunteistani kunnolla.
Mä mietin nykyään todella paljon itsemurhaa ja millasta kuoleman jälkeen on. Ainoa mikä mut enää pitää täällä on mun pikkuveljet koska tiiän miten niiden sydän särkyis jos kuolisin. 😞
Kaikki se vähä hyvä mitä mulla aina välillä on, tuntuu hajoovan pirstaleiks mun käsiin. Hetken hyvä olo katoaa aina ja tilalle tulee se musertava paha olo, tunne etten jaksa ja että tahdon kuolla.
Pakko oli vaan saada purkaa tää paha olo jonnekkin. 😭