Oon aika vitun paska kirjottamaan tällästä, koska en oo koskaa pitäny/kirjottanu mtn blogia tai jtn vastaavaa. Mut aattelin jos tää vaikka jotenki helppais. Ja anteeks oon vähä kovasanane kirjotuksessani.
Oon tässä nyt parisen vuotta, tai oikeesta aika vitusti kauemminki miettiny, ett mitä mää ny duunailisin tän meitsin laiffin kanssa? Kaikki menee nii vitun perseellee. Mikään ei onnistu, en oo missää hyvä ja en nää mtn intoo missää anymore.
Joo no kaikki tais alkaa 5-6v sitte ku pikkusysteri kuoli.
Sit tuli tosi paha fiilis ja sit kuolema ja sit kuolema ja sit kuolema ja sit terapiaa ja sit psykologia ja kuraattori ja terkka ja faijan viha päälle ja sit paska elämä ja sit elämän rakkaus jättää ja pettää (no onneks mun yks motto on; ”ota petä jätä, elämä on tätä” ja sit paska elämä ja sit phone pois ja sit kone pois ja sit kotiaresti ja sit paska elämä taas ja sit osasto ja sit hullujen huone ja sit mielisairaala ja pakkopaita ja sit ajattelinki kirjottaa tänne näi lopuks. (oon siis sisäises pakkopaidas)
Iha vaa ett miten täst niiku vois parantaa tätä elämänlaatua?
Joo ja älkää pliis tulko vastailee jtn sellast, ett ota lääkäriin aika ja puhu siellä ja/tai mene terapiaan ja puhu sille tälle ja tolle. Ja sitte kaikki o iha vitu hyvi.
Mutta katos perkele ! Kaikki on kokeiltu jo, mikää ei oo auttanu, vaikka oonki sen osaston penkonu läpikotasin ja 5vuotta psykiksellä käyny ! 😯🗯️
Ja kuitenki ku oon vast 17, nii en pääse himastakaa mihinkää, oon vähä niiku toisin sanoen fyysisestikki pakkopaidas. Elämä on nii vitu mustaa, synkkää ja pimeetä, ja valoo ei näy missää. 😭
Niijoohei tein tos yks day tälläsen suicide noten, viittinkö sittenkää tunkee sitä viel mihinkää jos joku osais vaikka helppaa mua tässä ;
” I guess this is it… As I write my last words…
I no longer have to suffer life’s cruel torment,
Dear Mum,
I want you to know I always loved you…
Even though I never met you,
Maybe… Maybe someday I’ll see you…
You know… At that place up in the sky,
The place people call Heaven, maybe I’ll see you there…
And Dear Dad,
I still love you regardless of what you did to me…
As you all read this, I want you to remember me as though
I were still here…
And to the rest of my family,
I don’t want you to cry when you read this, just remember
all the good times we had…
I can no longer stand life’s everlasting pain…
Were your always the odd one out in the crowd,
Wishing for some kind of miracle to come…
But it never does,
Before I vanish from this cruel world, I leave you the question
I’ve always asked…
Why me…? ”
Olis aika vitu jees jos joku vaivautuis vastaamaa tähä, ett mitä duunaa ku 5v terapia ja osastohoitokaa ei auta? 😑❓